پاسخگویی آنلاین

تدریس خصوصی اول | معلم اول تهران

تدریس خصوصی اول دبستان

تدریس خصوصی فارسی اول در تهران بصورت تضمینی با بهترین دبیران رسمی پایه اول ابتدایی(معلم اول تخصصی ترین سایت اول دبستان)/ تولید محتوای آموزشی : طرح درس ،نحوه تدریس ، تکالیف، پیک آدینه کاملا رایگان

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان در مدرس خوب حضور دارند.

ادامه

درستی رزومه معلمان

مدرس خوب با همه معلم ها مصاحبه‌ی حضوری داشته است. از همه معلم ها تصاویر مدارک آنها دریافت شده است.

ادامه

بهترین قیمت کلاس

معلم های مدرس خوب، نسبت به سایر معلم ها با رزومه بهتر و مشابه، قیمت مناسب تری دریافت می کنند.

ادامه

تخصصی ترین مرکز پایه اول

معلم اول تنها سایتی است که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی، آموزش و تولید محتوای آموزشی پایه اول ابتدایی فعالیت دارد.

ادامه

مشاوره و پشتیبانی رایگان

مشاوره و پشتیبانی رایگان دانش آموز توسط مشاوران حرفه ای و با تجربه پایه اول ابتدایی و پيگيري مستمر درسي ونظارت بر پيشرفت تحصيلي تا اتمام سال تحصیلی جاری

ادامه

آموزش نشانه ض

 

  آموزش نشانه ض https://rozup.ir/view/2869998/0000009959.jpg

 


https://rozup.ir/view/2870000/photo_2019-03-14_10-18-44.jpg

 

 

 

آموزش نشانه  ض

یک روز دو برادر کوچکتر صاد که از لحاظ ظاهری خیلی شبیه برادراشون یعنی صاد بودند برای تفریح رفته بودند لب دریا با ماسه‌های ساحل بازی کردند و دست و صورتشون کثیف شد مجبور شدن با آب دریا دست وصورت شونو شستند. رفتن خونه و چون خسته بودند اون شب به خواب عمیقی فرو رفتند. صبح که بیدار شدند، متوجه شدند که خروسک گرفتن و صداشون تغییر کرده بود و نفری یک لکه‌ی سیاه روی سرشون گذاشته شد. دلیلش این بود که آب دریا آلوده بوده این دو برادر بخاطر شستن دست و صورتشون با آب دریا مریض شدند. این صدا و شکل برای همیشه با آنها موندگار شد. صدای این دو برادر شده بود مثل ز و ذال همه فکر می‌کردن که ز هستند، اما هیچ شباهتی با ز و ذال نداشتند. اسم این دوبرادر یعنی ضـ ض را تو شهرک الفبا گذاشتند ضاد 

و یک نشانه‌ی دیگه به نام ضاد به شهرک الفبا وارد شدند. اسمش ضاد صداش ز که کلماتی مثل : رضا، وضو، مریض، بعضی، ریاضی، حوض و……را با این نشانه میشه، نوشت. شما عزیزان باید موقع نوشتن کلمات دقت کنید که چه کلماتی را باید با ضاد بنویسید.

آموزش نشانه  ضـ ض باشعر

 

 

نتیجه تصویری برای کتاب ریاضی کارتونی

 

                             https://rozup.ir/view/2869999/23206208456.jpg

 

 

          

ریاضی                                                                   حوض      

 

 

ضـ غير آخر                                                      ض آخر

ما هستيم دو برادر

غير آخر و آخر

با(ز-ذ)همصدا هستيم

ازآن ها جدا هستيم

دو شكل داريم بچّه ها

كشيده است اين صدا

نشسته ايم در قاضي

آمده ايم  در  رياضي

 

 

 

 

آموزش نشانه ذ

آموزش نشانه ذ

نتیجه تصویری برای نشانه ذ

 

آموزش نشانه ذ

 ز در یک سفر، فهمیده بود که یک صدا شبیه صدای خودش وجود دارد. خیلی مشتاق شده بود که این نشانه را از نزدیک ببینه. شنیده بود که صداش شبیه صدای ز است اما اسمش و شکلش با خودش فرق داره. وقتی رسید به در خونه‌ی خانم ذ زنگ زد، در که باز شد با دیدن خانم ذ یک لحظه فکر کرد که د تنها تو شهرک الفبا است اما وقتی صداشو شنید و نقطه‌ی بالای سرش را دید، فهمید که د نیست. وقتی با هم صحبت کردن، دیدند صداهاشون واقعا شبیه هم است. باهم دوست شدند و قرار شد که به دعوت ز خانم ذ به شهرک الفبا بیاد تا اهالی شهرک الفبا نیز با این نشانه آشنا شوند. بلآخره خانم ذ بعد از چند ماه به شهرک الفبا آمد، اما با صدای ز و اسم ذال .

کلماتی مثل لذیذ، دلپذیر، لذت، ذرت، آذر، غذا، ذره بین.کلماتی هستند که با ذال نوشته می‌شوند. جایگاه و خانه‌ی ذال تو شهرک الفبا بین د و ر بود و فقط کلمات بخصوص و محدودی با این نشانه ساخته شد. و یکی دیگر از نشانه‌ها به شهرک الفبا راه یافت. شما بچه‌های گل باید کاملا حواستون جمع باشه تا موقع نوشتن کلمات این دو نشانه را اشتباه نگیرید و املای درست کلماتی که با این دو نشانه که صداشون یکی است را بدون اشتباه بنویسید.

آموزش نشانه ذ باشعر

 

 

 

         

                                     

ذرّت


                             ذ

چه شکل خوبی دارم                           چه رنگ و رویی دارم

با ز هم صدا هستم                            از ان جدا هستم

شکل من هست خمیده                      صدایم است کشیده

من ذالم و من ذالم                             کمری شکسته دارم

شکل من هست مثل دال                   در پیشانی دارم خال

این خال همان نقطه است                   روی سرم خفته است

امده ایم در لذّت                              در لذیذ و در ذرّت 

 

كلمات( ذ )

مي گذاشت -آذربايجان-بذر- آش نذري- ذرت -دلپذير گذشته آذر

 

  اذان لذّت گذاشت-لذيذ-ذره بين

 

 

 

 

https://rozup.ir/view/2868284/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1%20%D8%B0%D8%A7%D9%84.jpg

 

 

 

آموزش نشانه س

آموزش نشانه س

 

نتیجه تصویری برای سنگ کارتونی            نتیجه تصویری برای خرس کارتونی

 

 

      سنگ                                                                     خرس

   

داستان س و سنگ پشت


س حوصله‌اش سر رفته بود. دلش می‌خواست بازی کند. از خانه رفت بیرون.

دوید و دوید تا به سر کوه رسید. سر کوه، یک سنگ پشت را دید.


س به سنگ پشت گفت: “آهای سنگ پشت! می آیی بازی کنیم؟”


سنگ پشت گفت: “چه بازی؟…، س گفت:” بازی گردو … شکست”!


سنگ پشت قبول کرد. بازی شروع شد س گفت: ” گردو”


سنگ پشت گفت :”شکستم… زدم دندانت را شکستم”.


س داد زد: ” آی دندانم… وای دندانم!”


سنگ پشت هول شد. گفت:” تو خودت گفتی بازی کنیم “!


س گفت:” اما تو دندان من را شکستی!”


سنگ پشت گفت: “حالا گریه نکن. من خودم می‌برمت دکتر.

 

بپر روی سنگم بشین تا برویم.”


س نشست روی سنگ پشت . سه سال و سه ماه و سه هفته

و سه ساعت طول کشید تا به دکتر رسیدند. آن موقع س یک

دندان دیگر در آورد. خندید و گفت:”برگردیم. دیگه دکتر نمی خواهم.”

 

آموزش نشانه ی ﺳ ، س باشعر

 

 

   غیرآخر، س  آخر

سبد سبد گل یاس

بچه های زرنگ کلاس

نگاه کنید ﺳ ، س هستم

من س آخر هستم

همیشه آخر هستم

دوستم   غیر آخر

هیچ وقت نمیاد آخر

 آموزش نشانه س

 

https://rozup.ir/view/3835403/classfirst10.jpg

برای ورود به سایت فروشگاه روی تصویر کلیک کنید


 


آموزش نشانه م

آموزش نشانه م

 

    https://rozup.ir/view/2937097/947984561-taknaz-ir.jpg    https://rozup.ir/view/2937096/4243324.jpg

 

            مادر                                                   بادام

 

 

م مامانی


م زیر درخت نشسته بود و بافتنی می‌بافت. كلاغی از راه رسید. روی شاخه‌ی

درخت نشست و پرسید: “توی این هوای گرم، چرا بافتنی می‌بافی”؟


م لبخند زد و گفت: “بالآخره كه هوا سر می‌شود!”


كلاغ گفت:” وا… چه حرفها! و پرید و رفت”. 


م باز هم بافت و بافت. سیبی از شاخه‌ی درخت كنده شد، افتاد

 

روی دامن م و پرسید: “توی این هوای گرم،كی لباس بافتنی می پوشد؟”


م لبخند زد و گفت: “بالآخره یكی پیدا می‌شود كه بپوشد!”


سیب لپ‌های تپلش را باد كرد و گفت: “چه چیزها! و قل خورد و رفت”.


م باز هم بافت و بافت. باد از راه رسید. توی گوش م پیچید و گفت :

” به به … چه قدر قشنگ می‌بافی ! خسته نباشی!برای كی می‌بافی؟”


م لپ‌هایش قرمز شد. سرش را پایین انداخت و گفت:” برای م كوچولو،

آخه من دارم مامان می‌شوم!” 


ژاكت كوچكی را كه بافته بود توی دست‌های باد گذاشت.

باد هوهو هاها خندید و گفت:” مباركه… مبارك!”

 

شهر نشانه م

 

تدریس نشانه " م "

اسمت چیه؟ چی هستی؟                                  کدوم نشانه هستی؟

چرا این شکلی هستی؟                                     کمر خمیده هستی؟

م م م م هستم                                                من " م " آخر هستم

آخر اسم پرچم                                                 بدون غم نشستم

در شهرک الفبا                                                 دو شکل زیبا هستم

من " مـ " غیر آخر هستم                                   اول وسط نشستم

مادر می آید با سام                                         در دستش دارد بادام

 


 

روش های نوین تدریس سوادآموزان

  • 14:03
  • 722  بازدید

روش های نوین تدریس سوادآموزان

 

یک آموزشیار باید با انواع روشهای تدریس آشنا باشد وبداند در کدام موقعیت آموزشی از کدام روش تدریس استفاده کند تا بیشترین تاثیر را در سواد آموز داشته باشد . این روشها باید بر اساس هدفها ی درس   علائق وتجارب فراگیران انتخاب گردد   آشنا نبودن به روشهای یاد دهی یادگیری وانجام صحیح آن در کلاس درس یکی از مشکلاتی است که ممکن است در حین تدریس آموزشیار را دچار سردرگمی کند استفاده از روشهای تدریس فعال وهمگام ساختن سواد آموز با آموزشیار در امر تدریس در جذب ونگهداری سواد آموز موثر است این مقاله آشنایی با روشهای یادگیری مشارکتی است که با توجه به اظهارات وتجربیات آموزشیاران بیشترین کاربرد وتاثیر را در کلاسهای سواد اموزی دارد هدف این مقاله آشنای بیشتر با اجرای این روشها برای آموزشیاران می باشد  .

1-  
روش پرسش وپاسخ

در این روش که در اکثر کلاسهای سواد اموزی به عنوان یکی از روشهای یاد دهی یادگیری مشارکتی استفاده می شود آموزشیار با طرح سوال مخاطبین خود را به تفکر درباره مفهومی جدید یا بیان مطلبی  تشویق می کند در این روش فراگیر تلاش می کند تا با کوشش های ذهنی خود از سمت مجهول به معلوم حرکت کند وظیفه آموزشیار این است که با سوالهای برنامه ریزی شده فعالیت ذهنی سواد آموز را در مسیر مطالب ومفاهیم جدید قرار دهد وآنها را هدایت کند این روش برای مرور مطالبی که فراگیران قبلا آموخته باشند ،یا ارزشیابی آموزشیار از میزان درک سواد آموزان وپرورش قدرت تفکر آنان بسیار موثر می باشد

طرح سوال از نکات کلیدی درس در کلاس وپاسخ به آنها توسط فراگیران سبب می شود که آنها نکات اصلی را زودتر فرا گرفته  وبه خاطر بسپارند

آنچه در این روش آموزشیار باید به آن توجه داشته باشد این است که طرح سوال باید با توجه به زمینه های علمی فراگیران واقعیت های روز ، نیازها و دید گاه های بومی به گونه ای طراحی گردد که باعث ایجاد انگیزه در سواد آموز شود

-2 
روش بحث گروهی

روش بحث گروهی وپرسش وپاسخ از روشهای هستند که بنا به اظهارات اکثر آموزشیاران مراکز یادگیری محلی  به عنوان بهترین  رو شهای تدریس مشارکتی می توان در کلاسهای در سواد آموزی  به خصوص گروههای پیگیر از آنها استفاده کرد

در این روش فراگیران ومخاطبان نسبت به موضوعی خاص که از سوی آموزشیار مطرح گردیده ومورد علاقه آنان است بحث وگفت وگو می شود در این روش آموزشیار می تواند ازبین مخاطبان خود وبنا به شناخت وتوانائییهای سواد اموزان خود از موضوع مطرح شده یک نفر را به عنوان رهبر گروه برای هدایت گروه انتخاب نماید آموزشیار در این روش فقط زمانی صحبت می کند که بحث از مسیر اصلی خود خارج شود آموزشیار باید به سواد اموز اجازه دهد تا دیده ها ،شنیده ها وتجربیات خود را  از موضوع مطرح شده برای گروه به طور کامل بیان کند ودر پایان با جمع بندی نظرات اصلی به ارزشیابی از کار خود بپردازند  در روش بحث گروهی افراد به صورت دایره می نشینند  تا علاوه بر ارتباط کلامی ارتباط دیداری به صورت مستقیم نیز داشته باشند

 

1-  
یادگیری از طریق  همیاری

در روش یادگیری از طریق همیاری باید به موارد زیر توجه داشت

  1-
در این روش ابتدا باید گروها که تشکیل شده از افراد با توانائیهای واطلاعات گوناگون هستند شکل بگیرد تفاوت افراد در گروه باعث یادگیری بیشتر می شود

2-
در مرحله دوم مطالب درسی ومطالبی که نیاز به توضیح دارد  از سوی آموزشیار ارائه می گردد

3-
در در این مرحله به گروهها اجازه داده می شود تا به فعالیتهایی که از سوی آموزشیار در اختیار آنان قرار داده شده تمرین کنند آموزشیار نیز با حضور در گروهها به راهنمایی آنان می پردازد

4-
درمرحله بعد کار گروهها توسط اعضای گروههای دیگر مورد نقد وبررسی قرار می گیرد

5 –
در آخرین مرحله که مرحله ارزشیابی است  کار گروهها مورد ارزشیابی قرار می گیرد  حتی اموزشیار می تواند از گروهها بخواهد که کار خود را مورد ارزشیابی قرار دهند .

 

2-  
روش بارش مغزی

دراین روش آموزشیار با طرح سوال یا مسئله به همه مخاطبان خود در کلاس اجازه تفکر داده وتا پایان کار کسی حق صحبت وگفت گو به منظور تبادل اطلاعات را ندارد در این روش آموزشیار باید از همه سواد آموزان بخواهد تا نظرات خود را اعلام کنند . چون وقتی تعداد جوابها بیشتر باشد انتخاب نظرات درست  وپیشنهادهایی با کیفیت بالا بیشتر  است در این روش اعضا با شنیدن نظرات دیگر همکلاسی های خود می توانند نظرات اولیه خود را تغییر ونظرات بهتر خود را اعلام کنند

آموزشیار در این روش نقش مهمی دارد او بدون اینکه مطلبی را تائید یا تکذیب کند به جمع آوری عقاید ونظرات می پردازد

آموزش سوادآموزی به بزرگسالان

  • 13:50
  • 718  بازدید

 

برای مشاهده آنلاین و دانلود ویدیو روی لینک زیر کلیک کنید



 

 


 

کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 2  

کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 2

 

 

 

 

راهنمای خرید :

برای دانلود کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 2 روی لینک خرید آنلاین و خرید کلیک کنید بعد از خرید روی تصویر زیرکلیک کنید نام فایل خریداری شده را بفرمایید در اسرع وقت برای شما ارسال می گردد.

تدریس خصوصی سوادآموزی

مشخصات فایل:

عنوان: کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 2

تعداد صفحات: 53

فرمت فایل : PDF

قیمت فایل : 5000 تومان

 

کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 1

کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 1

 

 

راهنمای خرید :

برای دانلود کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 1 روی لینک خرید آنلاین و خرید کلیک کنید بعد از خرید روی تصویر زیرکلیک کنید نام فایل خریداری شده را بفرمایید در اسرع وقت برای شما ارسال می گردد.

تدریس خصوصی سوادآموزی

مشخصات فایل:

عنوان: کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 1

تعداد صفحات: 97

فرمت فایل : PDF

قیمت فایل : 5000 تومان

 

تکلیف نشانه ز

  • 12:53
  • 1614  بازدید

 

تکلیف نشانه ز:

 

در این مطلب کاربرگ و تکلیف نشانه ز به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده شده است

 

 دانش آموزان می توانند کلمات وجملات بسیاری را با نشانه ز بخوانند وبنویسند.


https://rozup.ir/view/2759679/%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%B2.jpg

 

 

 

 

 


 

شعر نشانه های اول دبستان

  • 12:59
  • 1019  بازدید

 

شعر نشانه آ،ا

آ اولم آ اول    در اولم در اول

قد درازی دارم   بر سر کلاهی دارم

ا غیر اول هستم  وسط و آخر هستم

 

در اول جا ندارم بر سر کلاه ندارم

 

 


 

شعر نشانه بـ ، ب

بـ غیر آخر هستم در آخر ننشستم

رو خط دنباله دارم     در زیر یک نقطه دارم

در اول با هستم  وسط آبا هستم

می دانی جایم کجاست؟   جایم آخر آخر هاست

در زیر یک نقطه دارم   کشیده نیست صدایم

من آخر آب هستم        در آخر باب هستم


 

 

شعر نشانه پـ ، پ

 

پـ هستم و پـ هستم         پـ غیر آخر هستم

 

سه نقطه دارم در زیر   آمدم اول پیر

 

پ هستم و پ هستم همیشه آخر هستم

 

آمدم آخر توپ    نشستم آخر سوپ

 


 

 

شعر نشانه تـ ،ت

 

ما دوتا شکل ت ایم         هر دوتا هم صداییم

 

در تاب و در توپ هستیم دو جای توت هستیم

 

یه شکلم غیر آخر       شکل دیگم ت آخر

 


 

 

شعر نشانه ثـ ، ث

 

ثـ هستم و ثـ هستم          ثـ غیر آخر هستم

 

با (س) هم صدا هستم    از آنها جدا هستم

 

در ثانیه در کثیف اول و وسط هستم

 

ث هستم و ث هستم همیشه آخر هستم

 

آخر مبعوث هستم      آخر باعث هستم

 


 

 

نشانه جـ ، ج

 

جـ غیر آخر هستم      در آخر ننشستم

 

یک نقطه دارم در زیر   هستم وسط انجیر

 

اول جوان میام   وسط فنجان میام

 

میدانی جایم کجاست     جایم آخر آخر هاست

 

من آخر پنج هستم       آخر نارنج هستم

 


 

 

شعر نشانه چـ، چ

 

ما دونفر برادر  غیر آخر و آخر

 

سری خمیده داریم      در زیر سه نقطه داریم

 

در چوپان و در مورچه   اول و وسط هستیم

 

آخر قارچ و پچ پچ      همیشه پیدا هستیم

 


 

شعر نشانه حـ ، ح

ما دونفر برادر  غیر آخر و آخر

با هـ همصدا هستیم          از آنها جدا هستیم

هیچ نقطه ای نیست با ما     نه در پایین و نه بالا

در حامد و محمد  اول و وسط هستیم

 

در صلح و تفریح، ما         آخر آخر هستیم

 


شعر نشانه خـ ، خ

خـ غیر آخر هستم      در آخر ننشستم

اول خانه هستم         وسط شاخه هستم

خ هستم و خ هستم      همیشه آخر هستم

در ملخ و میخ هستم         من آخر سیخ هستم

 

 


 

 

شعر نشانه د

د کمر شکسته     پیش همه نشسته

کمری دولا داره   اخلاقی زیبا داره

نشسته شاد و خندان     در باد و داد و نادان

 


 

 

شعر نشانه ذ

ذ هستم و ذ هستم همسایه د هستم

من ذالم و من ذالم     کمری دولا دارم

شکلی دارم مثل دال     رو پیشانی دارم خال

این خال همان نقطه است روی سرم خفته است

آمده ام در لذت  در لذیذ و در ذرت


 

 

شعر نشانه ر

 

کودک خوب و نازم      من سرسره می سازم

 

شکل سرسره دارم        در سر نقطه ندارم

 

در اول رود هستم       وسط ابرو هستم

 

در آخر بار هستم       آخر سوسمار هستم

 

 


 

 

شعر نشانه ز

شکل سرسره دارم      در سر یه نقطه دارم

هستم با «ر» برابر          ولی یک نقطه بر سر

در اول زن هستم        وسط سوزن هستم

در آخر باز میام      آخر ساناز میام

 


 

 

 

شعر نشانه ژ

شکل سرسره دارم        در سر سه نقطه دارم

اول ژاله میام   وسط مژده میام

آخر گاراژ هستم        آخر پاساژ هستم


 

 

شعر نشانه سـ ،س

 

ما هستیم دو برادر     غیر آخر و آخر

 

ما، شکل شانه داریم         سه تا دندانه داریم

 

در داس و سبد هستیم    وسط اسد هستیم

 


 

 

شعر نشانه شـ ، ش

 

ما دو نفر برادر غیر آخر و آخر

 

سه تا دندانه داریم         رویش سه نقطه داریم

 

در اول شب هستیم       وسط دیشب هستیم

 

در آخر آش میام        آخر داداش میام

 


 

 

شعر نشانه صـ ، ص

 

ما دوتا ص هستیم      اول و آخر هستیم

 

با سین هم صدا هستیم   از آنها جدا هستیم

 

اول صورت میایم        وسط قصه میایم

 

ما اول صبر میایم      آخر خالص میایم

 


 

 

شعر نشانه ضـ ، ض

 

ضـ هستم و ضـ هستم     در آخر ننشستم

 

در ضامن و ریاضی       اول وسط هستم

 

ض هستم و ض هستم همیشه آخر هستم

 

در مریض و در عوض      بگو کجا نشستم؟

 


شعر نشانه ط

بچه ها من طا هستم         با ت هم صدا هستم

در سر نقطه ندارم      یک شکل بیشتر ندارم

در طاهر و در فاطمه        اول و وسط هستم

آخر وسط منم     آخر فقط منم


 

شعر نشانه ظ

 

ظا هستم و ظا هستم         با همه آشنا هستم

 

با «ز» همصدا هستم          از شکلش جدا هستم

 

یک شکل دارم بچه ها    یک نقطه دارم بالا

 

اول ظالم میام   وسط ناظم میام

 

آمدم در محافظ   آخر خداحافظ

 



 

شعر نشانه عـ ، ـع، ـعـ ، ع

عین غیر آخر هستم اول و وسط هستم

مرا ببین در عادل در شاعر و در عاقل

من عین وسط هستم       باز کرده ام دو دستم

در شعر و بعد میام     با عید و عبد میام

عین آخر چسبانم من دوستی مهربانم

مرا ببین در بع بع     در موقع و مربع

آمده ام، در شجاع نشسته ام در دفاع



شعر نشانه غـ ، ـغـ ، ـغ، غ

ما چهار تا برادر وسط و غیر آخر

هم تنهاییم، هم چسبان  مهربان و خندان

با «ق» همصدا هستیم    از شکلش، جدا هستیم

اول غنچه هستیم  وسط جغد هستیم

میام من آخر تیغ میشینم آخر باغ

 


 

 

شعر نشانه فـ ، ف

فـ غیر آخر هستم       در آخر ننشستم

اول فنر میام          وسط دفتر میام

ف هستم و ف هستم تنهای تنها هستم

من آخر کیف هستم       آخر ردیف هستم


 

 

شعر نشانه قـ ، ق

 

ما دو تا شکل قافیم        هر دوتا هم صداییم

 

در ساق و ساقه هستیم   دو جای قایق هستیم

 

اول و آخر میام        وسط باقر میام

 


 

 

شعر نشانه کـ ، ک

 

کـ هستم و کـ هستم     کـ غیر آخر هستم

 

اول کمرو هستم         وسط نیکو هستم

 

ک هستم و ک هستم همیشه آخر هستم

 

در اردک و در نمک      آخر لک لک هستم

 


 

 

نشانه گـ ، گ

 

گـ هستم و گـ هستم     گـ غیر آخر هستم

 

در اول گوش هستم       وسط خرگوش هستم

 

گ هستم و گ هستم همیشه آخر هستم

 

آخر برگ من هستم کنار سنگ من هستم

 


 

 

نشانه لـ ، ل

 

لـ هستم و لـ هستم         لـ غیر آخر هستم

 

اول لیوان هستم        وسط گلدان هستم

 

دو جای لو لو هستم         وسط بالا هستم

 

ل هستم و ل هستم      همیشه آخر هستم

 

در آخر گل هستم        آخر بلبل هستم

 


 

 

شعر نشانه مـ ، م

 

ما هستیم، دو تا خواهر غیر آخر و آخر

 

رو خط دنباله داریم        رویش نقطه نداریم

 

اخلاق نازی داریم      دم درازی داریم

 

در اول مار هستیم وسط آمار هستیم

 

آمدیم آخر دم    نشستیم آخر نم

 


 

 

شعر نشانه نـ ، ن

 

ما دو نفر برادر غیر آخر و آخر

 

دو شکل خوشگل داریم    یک نقطه در دل داریم

 

اول نبات هستیم        وسط انبار هستیم

 

دو جای آنان هستیم     آخر داستان هستیم

 


 

 

شعر نشانه و

 

کوچولویم کوچولو       با (و) دوم دوقولو

 

من که یک شکلی هستم    در همه جا نشستم

 

اول ویران هستم        وسط ناودان هستم

 

آمده ام در باور      در سرور نشستم آخر

 


 

 

 

شعر نشانه ه، هـ، ـه، ـهـ

ما، چهار تابرادر وسط و غیر آخر

هم تنهاییم، هم چسبان  مهربانیم و خندان

اول هوا هستیم   وسط بهار هستیم

در سیاه و در گیاه     در بِه و در نُه هستیم

 

 


 

 

شعر نشانه ایـ ، یـ ، ی ، ای

 

ایـ  اول هست همیشه    جایش عوض نمیشه

 

در این و ایمان میاد       اول ایران میاد

 

یـ وسط مهربونه  در وسط ها می مونه

 

آمده وسط دیر          نشسته وسط سیر

 

ی آخر خوب میدونه که در آخر می مونه

 

نشسته است در ساری     در آبی و آزادی

 


 

شعر نشانه اِ ، _ِ ، ه ، ـه

 

اِ اول است همیشه      جایش عوض نمیشه

 

آمده است در انسان          نشسته است در اِمکان

 

دوم خوب می دونه     زیر شکل ها می مونه

 

آمده است در پدر       در نادر و در پسر

 

ـه چسبان هست در آخر   دوست است با غیر آخر

 

آمده است در نامه      در آخر برنامه

 

ه آخر دایم تنهاست          دایم با یک شکلی هاست

 

آمده است در کوزه      نشسته است در موزه


شعر نشانه خوا

با هم هستیم سه صدا    اما داریم دو صدا

نوشته میشوم من        خوانده نمی شوم من

در خواهر و در خواب هستم        در رختخواب نشستم

در هر جایی که هستم    من بی صدا نشستم

شعر نشانه __ّ_

داستان تشدید این است  چه داستانی شیرین است

اگر دیدی شکلی را      نشسته است در دو جا

در دو تا بخش جدا      با هم داشتند یک صدا

یکی کناره گیرد  جایش تشدید نشیند

شکلی دندانه دار است   رو دیگری سوار است

دیده شود در تکّه       در مکّه و در سکّه


 

شعر نشانه اَ ،

در اولم همیشه   جایمعوض نمیشه

قد دراز دارم    کلاه را کج میذارم

آمده ام در اَنبار اول اَبر و اَنار

دوم روی شکل هاست    جایش همیشه بالاست

سواری می خورد او     _َ دوم کوچولو

آمده در بَرادَر   نشسته در بَرابَر


شعر نشانه او ، و

او اول هر جا آمد تنها و تنها آمد

ای بچه های دانا کشیده است این صدا

«و» دوم خوب می داند   در اول نمی ماند

اول نبوده جایش  کشیده است صدایش

آخر اَبرو میاد   او وسط دود میاد


شعر نشانه اُ ،

اُ اولم اُ اول    همیشه هستم اول

در اُمید در اُردک همیشه هستم اول

هستم و _ُ هستم          -ُ غیر اول هستم

سوارم روی شکل ها      گردش کنم با آن ها

نشسته ام روی بُز دیده شوم روی رُز

 


 

 

 نشانه و -ُ استثنا

صدای (و) بالا است      صدایش آشنا است

اگر صدایش بالاست       جایش پایین پایین هاست

بین در خود و روشن     جایش به خوبی پیداست

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدرک دیجیتال مارکتینگ
به وب سایت ما خوش آمده اید

مدرس خوب

آموزشگاه مدرس خوب با بیش از 12 سال تجربه در زمینه تدریس خصوصی و مشاوره تحصیلی با همکاری اساتید دانشگاه، دبیران رسمی آموزش و پرورش و مشاوران تحصیلی متخصص در زمینه تدریس و مشاوره تحصیلی با جدیدترین متد های آموزشی آماده ارائه خدمات به شما معلمان ، والدین و دانش آموزان گرامی می باشد.

متن کامل

خدمات آموزشی ما

تدریس خصوصی

تجربه متفاوت در شیوه یادگیری با مدرسان مجرب و جزوات طراحی شده با جدیدترین روش های تدریس

مشاوره و تعیین سطح

تعیین سطح بصورت آزمون های شفاهی و کتبی برای شناخت پایه علمی و خصوصیات فردی دانش آموز صورت می گیرد

برگزاری آزمون

برگزاری آزمون های هدفدار منظم به منظور اطمینان از رفع مشکلات دانش آموز (ارایه کارنامه از روند تحصیلی به اولیا(

ارسال کاربرگ

کاربرگ های متناسب با هرجلسه تدریس از طریق واتس آپ برای والدین ارسال می گردد

خدمات آموزشی ما چه ویژگی هایی دارند؟

نظارت دقیق و ارزیابی عملکرد معلمان

مدرس خوب پیش از همکاری با اساتید رزومه آنها را به دقت بررسی می‌کند. بعد از همکاری هم نظارت دقیق و دائمی بر عملکرد اساتید وجود دارد . ادامه

امکان برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین

امکان نحوه برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین وجود دارد د. ادامه

شفافیت قیمت و تضمین پایین ترین قیمت ها

پایین ترین قیمت کلاس های اساتید در مدرس خوب است کلیه قیمت ها پیش از ثبت درخواست ب صورت شفاف برای شاگردان بیان می گردد . ادامه

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان و در مدرس خوب حضور دارند. ادامه

مدرسان مجرب ما

فاضله علی پور

مدرس اول دبستان

زینب جماعتی

مدرس کلاس اول

خانم علی زاده

مدرس اول دبستان

محمد حسینی

مدرس سوادآموزی

سیما مطلبی

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

میترا زحمت کش

مدرس پیش دبستانی و کلاس اول

خانم آبرومندی

مدرس پیش دبستانی واول دبستان

خانم حور فر

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

سعیده ذاکری

مدرس اول دبستان

راهله انتظامی

مدرس کلاس اول

محسن محمدی

مدرس سوادآموزی

هانیه سراج

مدرس اول دبستان

هانیه حسینی

مدرس اول دبستان

فاطمه ملک

مدرس کلاس اول و سوادآموزی

حدیث بخششی

مدرس اول دبستان

محبوبه امیر احمدی

مدرس اول دبستان

مطالب جدید

هزینه تدریس خصوصی کلاس اول

هزینه تدریس خصوصی اول

سوال های بسیاری از هزینه تدریس خصوصی مقطع ابتدایی پرسیده می شود. خیلی از خانواده ها با سختی مطالب و روش جدید مقطع ابتدایی تا حدودی آشنایی دارند.

متن کامل
تدریس خصوصی سوادآموزی در تهران

تدریس خصوصی سوادآموزی

آموزش دوره ی خصوصی نهضت سواد آموزی شامل دوره های مقدماتی ، تکمیلی و پایانی به صورت تضمینی توسط دبیران مجرب خانم و آقا ویژه گروه سنی ۷ الی ۸۵ سال آقا و خانم در کلیه مناطق تهران.

متن کامل
مقالات اول دبستان

مقالات آموزشی اول دبستان

كارل راجرز يكي از محققان مسايل آموزشي معتقد است : معلم بايد كودك را بپذيرد ، هر چند كه نمي تواند رفتار او را بپذيرد . تغيير رفتار ، يكي از تدابير حاصل از يافته هاي علم روانشناسي

متن کامل
نحوه انتخاب معلم کلاس اول دبستان

نحوه انتخاب معلم کلاس اول

از آنجا که بخش قابل توجهی از ساختار روانی و شخصیت فردی و اجتماعی انسان، در کلاس اول ابتدایی شکل می گیرد. باید در انتخاب آموزگاران پایه اول، حساسیت و دقت بیشتری به خرج داده شود

متن کامل