پاسخگویی آنلاین

تدریس خصوصی اول | معلم اول تهران

تدریس خصوصی اول دبستان

تدریس خصوصی فارسی اول در تهران بصورت تضمینی با بهترین دبیران رسمی پایه اول ابتدایی(معلم اول تخصصی ترین سایت اول دبستان)/ تولید محتوای آموزشی : طرح درس ،نحوه تدریس ، تکالیف، پیک آدینه کاملا رایگان

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان در مدرس خوب حضور دارند.

ادامه

درستی رزومه معلمان

مدرس خوب با همه معلم ها مصاحبه‌ی حضوری داشته است. از همه معلم ها تصاویر مدارک آنها دریافت شده است.

ادامه

بهترین قیمت کلاس

معلم های مدرس خوب، نسبت به سایر معلم ها با رزومه بهتر و مشابه، قیمت مناسب تری دریافت می کنند.

ادامه

تخصصی ترین مرکز پایه اول

معلم اول تنها سایتی است که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی، آموزش و تولید محتوای آموزشی پایه اول ابتدایی فعالیت دارد.

ادامه

مشاوره و پشتیبانی رایگان

مشاوره و پشتیبانی رایگان دانش آموز توسط مشاوران حرفه ای و با تجربه پایه اول ابتدایی و پيگيري مستمر درسي ونظارت بر پيشرفت تحصيلي تا اتمام سال تحصیلی جاری

ادامه

طرح درس نشانه ب

  • 12:20
  • 1267  بازدید

طرح درس نشانه ب

 

                 https://rozup.ir/view/2951701/%D8%B7%D8%B1%D8%AD%20%D8%AF%D8%B1%D8%B3%20%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%A8%20.jpg

 

طرح درس نشانه ب برای دبیران محترم پایه اول دبستان به صورت رایگان در سایت بارگزاری شده است، امیدوارم مورد توجه شما همکاران عالی قدر قرار گیرد و سایت ما را به همکاران و والدین دانش آموزان پایه اول معرفی نمایید. برای دانلود طرح درس نشانه ب روی لینک دانلود کلیک نمایید.

 

 

طرح درس نشانه ب 1

 


 

طرح درس نشانه ب 2



 

 

 


طرح درس نشانه آ

  • 12:01
  • 2149  بازدید

طرح درس نشانه آ

 

                 https://rozup.ir/view/2951700/%D8%B7%D8%B1%D8%AD%20%D8%AF%D8%B1%D8%B3%20%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%A2%20.jpg

 

طرح درس نشانه آ برای دبیران محترم پایه اول دبستان به صورت رایگان در سایت بارگزاری شده است، امیدوارم مورد توجه شما همکاران عالی قدر قرار گیرد و سایت ما را به همکاران و والدین دانش آموزان پایه اول معرفی نمایید. برای دانلود طرح درس نشانه آ روی لینک دانلود کلیک نمایید.

 

 

طرح درس نشانه آ 1

 


 

طرح درس نشانه آ 2



 

 

 


آموزش نشانه خوا

  • 10:41
  • 1330  بازدید

آموزش نشانه خوا

https://rozup.ir/view/2948457/2342345455.jpg

یکی بود یکی نبود غیر از خدای مهربان هیچ کس نبود.

یه روز بارانی و سرد حرف (خ)و حرف (اتصمیم می گیرند که به خانه ی خواهرشان که در روستایی دیگر بود،بروند در مسیر که از کوچه باغ ها می گذشتند ،پشت یه تخته سنگ صدای ناله ای را شنیدند.

برگشتند و پشت تخته سنگ را نگاه کردند. حرف (و) را دیدند در حالی که از شدت سرما و باران رمقی در بدن نداشت. به او گفتند (واین جا چکار می کنی گفت من زمانی که هوا مناسب بود بدون چتر و لباس گرم برای گردش از شهرک الفبا بیرون آمدم و این جا دچار باران و سرما شدم و حالا از شما می خوام که به من کمک کنید تا نجات پیدا کنم و اگر شما به من کمک نکنید از سرما و باران همین جا تلف می شم.

حرف (خو (ا) گفتند که ما داریم میریم خانه ی خواهرمان و نمی تونیم تو رو با خودمون ببریم چرا که خانه ی خواهرمان کوچک است و حتما برای مهمان ناخوانده ای چون تو تهیه ی غذا ندیده است.

حرف (و از اونا خواهش کرد تا او را با خود ببرندو گفت اگر او نو نبرند اون جا تلف می شه.

حرف (خو (افکری کردند و گفتند ما تو رو با خودمون می بریم ولی به یه شرطی که ما تو رو وسط خودمون قرار می دیم و اصلا نباید صدات دربیاد و اگر صدات دروآمد ما دیگه تو رو نمی بریم  و ازش خواهش کردند که جاهایی که اونا میگن اصلا صداش در نیاد مثل کجاها

ازش خواهش کردند   .

 

https://rozup.ir/view/2948458/23423424234.jpg

 

https://rozup.ir/view/2948456/2342342342.jpg

پیش خواهر صدات در نیاد.

موقع خواب تو تخت خواب صدات در نیاد.

موقع کتاب خواندن صدات در نیاد.

و با مثال هایی از این دست و به زبان بچه ها این درس را تدریس کرده و کلمات جدید درس را می نویسیم.

 

آموزش نشانه ج

  • 20:43
  • 1156  بازدید

آموزش نشانه ج

https://rozup.ir/view/2943016/234234234234.jpg

 

ابتدا تصویر بزرگ کتاب را در دید دانش آموزان قرار می دهیم و از آن ها میخواهیم که با اجازه گرفتن از معلم,هرآنچه را که می بینند بیان کنند.سپس از دانش آموزان میخواهیم تا در گروه هایشان با هم مشورت کنند و هر آنچه را که قبلا بیان نکرده اند,بگویند

 

 https://rozup.ir/view/2943017/344343433443.jpg

حال معلم از دانش آموزان میخواهد تا برای تصویر,داستانی بسازند . یکی از دانش آموزان این کار را انجام میدهد.

نشانه را به بچه ها نشان می دهیم و می گوییم که شبیه کدام یک از نشانه هاست و چند شکل دارد

کارت های آموزشی:

در این مرحله معلم کارتهای آموزشی کتاب" جوجه , گنجشک , نارنج, برنج" را به دانش آموزان نشان میدهد و می پرسد که چه میبنند؟نشانه قرمز در کجا قرار دارد و چه صدایی دارد بچه ها نیز چند بار آن کلمه و صدای نشانه را تکرار میکنند.سپس یکی یکی جلو آمده و کارتها را روی تصویر بزرگ نشان می دهند

https://rozup.ir/view/2943024/23232323445.jpghttps://rozup.ir/view/2943021/6868678.jpghttps://rozup.ir/view/2943022/353453457.jpg https://rozup.ir/view/2943023/4646547678.jpg

 

در مرحله ی بعدی,دانش آموزان کارتهایی را که از قبل تهیه کرده اند( مانند جغد , برج  و )جلو آورده و نشانه های شبیه هم را به صورت ستونی می چینند.مثلا معلم کارت مادر را بالا می چسباند هر دانش آموزی که کارتی دارد که نشانه ی قرمز آن شبیه نشانه ی قرمز این واژه است آن را زیر آن می چسباند .

 

 

 

کار گروهی نشانه ج

 

برای تدریس نشانه «ج» از قبل جوجه، تاج و نوک جوجه برای همه گل هایم با مقوا

 

درست کردم، و تدریسم را ابتدا با اجرای یک نمایش آغاز کردم ابتدا همه دانش آموزان

 

نوک جوجه را به صورت خود زدند و سپس مراسم تاج گذاری پادشاه جوجه ها را برگزار

 

کردند و همه آن ها به صورت گروهی شعر «جوجه جوجه طلایی...» را خواندند.

 

وقتی نمایش تمام شد از دانش آموزانم پرسیدم: «بچه ها به نظرتون امروز میخوایم چه

 

نشانه ای رو درس بدیم؟ » که خودشان گفتند ”ج

 

سپس در فضایی شاد و مفرح تدریسم را آغاز کردم.

 

  آموزش نشانه ج

 

 

 

https://rozup.ir/view/3835403/classfirst10.jpg

برای ورود به سایت فروشگاه روی تصویر کلیک کنید


 


 

آموزش شنانه ل

  • 17:58
  • 1097  بازدید

 

   آموزش شنانه ل

 

https://rozup.ir/view/2937079/%D8%A8%D9%84%D8%A7.jpg

ابتدا تصویر بزرگ کتاب را در دید دانش آموزان قرار می دهیم و از آن ها میخواهیم که با اجازه گرفتن از معلم,هرآنچه را که می بینند بیان کنند.سپس از دانش آموزان میخواهیم تا در گروه هایشان با هم مشورت کنند و هر آنچه را که قبلا بیان نکرده اند,بگویند

 

https://rozup.ir/view/2937076/655464564546.jpg

 همچون تدریسهای قبلیتون کارت واژگان نشانه ل رو اماده کنید و میان گروه ها تقسیم کنید

از بچه ها بخوایین که با خود کاردستی یا نقاشی چیزهایی رو بیاورند که نشانه ل دارد مانند(فیل لاک پشت کلاغ لک لک بلبل پلنگ تلفن النگو لامپ گل )یا (کلم لبو لیمو شلغم پرتقال)


https://rozup.ir/view/2937071/234234.jpghttps://rozup.ir/view/2937072/24342342.jpghttps://rozup.ir/view/2937073/2324242342f.jpghttps://rozup.ir/view/2937074/32424242342.jpghttps://rozup.ir/view/2937075/423424324234.jpg 

 

 

نشانه ل رو به صورت فانتزی و در ابعاد بزرگ روی تابلو بکشین

 برای ایجاد انگیزه می توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید
میتونید بچه ها رو ببرین حیاط مدرسه و باهم بازی فوتبال و والیبال انجام بدن
یا در حیاط مدرسه براشون مسابقه لی لی بگذارید
از والدین هماهنگ کنی که برای بچه ها شلغم یا لبو بیارن

با ورود به کلاس شاد و سرحال با بچه ها سلام کنید و شعر سلام رو براشون بگین

سلام
سلام به روی ماهتون به گرمی نگاهتون

به قلب پاک و صافتون به موهای سیاهتون

سلام سلام بچه‌ها گل‌های سرخ و زیبا
سلام سلام بچه‌ها عزیزای مثل ماه

سلام به هر ستاره به ابر پاره پاره

به دانه ای که از خاک درآمده،دوباره

سلام چه خوب و زيباست غنچه روي لبهاست

به هر كي مي رسيم ما كلام اول ماست

 خودتون دستمال کاغذی ببرین کلاس با بچه ها گل درست کنید

به بچه ها بگین یک لانه و پرنده نقاشی کنن

میتونید یه تلفن دست بگیرید و با ورود به کلاس این شعر رو بخونید
 
تلفن

بازتلفن زنگ میزنه 

توگوشم اهنگ میزنه

من گوشی روبرمیدارم

میگم الو سلام دارم

باباجونم صداش میاد

صدای خنده هاش میاد

ازپشت سیم به من می گه

بزرگ شدی حالا دیگه

صدافرین برپسرم 

برات یه هدیه می خرم

 تدریس نشانه ل

 

میتونید ل غیر اخر رو بکشین و تبدیل کنید به ساختمان پلاسکو و برای بچه ها در مورد ان توضیح دهید

می توانید داستنهای زیر رو برای بچه ها تعریف کنید
یکی بود. یکی نبود. غیر از خدای مهربون هیچ کس نبود.

بابا الفبا یه بابای پیری داشت که خوب نمی تونست راه بره. واسه همین براش عصا درست کرده بود. اما بابا بزرگ حواسش پرت می شد و عصاشو گم می کرد.
یه روز هم که بابابزرگ عصاشو گم کرده بود، بچه های بابا الفبا دنبال عصای بابا بزرگ گشتن، اما این دفعه نتونستن پیدا کنن. واسه همین نشستند و فکر کردند که چیکار کنند که بابابزرگ عصاشو گم نکنه
بچه ها می دونید حدس بزنید که چه فکری کردند؟

بله عزیزان من. 2 تا عصا برای بابا بزرگ دست کردند که اگه یکیش گم شد و یا خراب شد، بتونه از عصای اضافی استفاده بکنه. البته این تنها مزیتش نبود. روی عصا دزد گیر هم نصب کرده بودند. اگه گفتین صدای دزدگیر چطوری بود؟

بله بچه های گلم، صدای عصای بابابزرگ این بود: ل ل ل ل ل              ل ل ل ل ل ل

 

 

 

آموزش نشانه ق

  • 14:19
  • 1297  بازدید

آموزش نشانه ق

https://rozup.ir/view/2935794/qqq.jpg

 

 

ابتدا تصویر بزرگ کتاب را در دید دانش آموزان قرار می دهیم و از آن ها میخواهیم که با اجازه گرفتن از معلم,هرآنچه را که می بینند بیان کنند.سپس از دانش آموزان میخواهیم تا در گروه هایشان با هم مشورت کنند و هر آنچه را که قبلا بیان نکرده اند,بگویند

 

https://rozup.ir/view/2935812/465456456.jpg.

 

حال معلم از دانش آموزان میخواهد تا برای تصویر,داستانی بسازند . یکی از دانش آموزان این کار را انجام میدهد.

 

نشانه را به بچه ها نشان می دهیم و می گوییم که شبیه کدام یک از نشانه هاست و چند شکل دارد.

 

کارت های آموزشی:

 

در این مرحله معلم کارتهای آموزشی کتاب( قاشق, بشقاب , قوری , چاقو , قندان )را به دانش آموزان نشان میدهد و می پرسد که چه میبنند؟نشانه قرمز در کجا قرار دارد و چه صدایی دارد بچه ها نیز چند بار آن کلمه و صدای نشانه را تکرار میکنند.سپس یکی یکی جلو آمده و کارتها را روی تصویر بزرگ نشان می دهند.

 

در مرحله ی بعدی,دانش آموزان کارتهایی را که از قبل تهیه کرده اند( مانند قله , برق و )جلو آورده و نشانه های شبیه هم را به صورت ستونی می چینند.مثلا معلم کارت مادر را بالا می چسباند هر دانش آموزی که کارتی دارد که نشانه ی قرمز آن شبیه نشانه ی قرمز این واژه است آن را زیر آن می چسباند.

 

آموزش نشانه ق با شعر

 ما  دو  نفر برادر         غـیر  آخـر  و  آخـر

 قد خمیده داریم         درسردونقطه داریم

 قـ غیرآخررانگاه کن     کنارقند و قندون

 ق آخرچه خسته        توی اُتاق نشسته

 

نحوه تدریس نشانه ق
 
در روز تدریس نشانه "ق" وسایل داخل آشپزخانه مثل قوری، قندان، بشقاب و قاشق را

به کلاس بردم و روی میز جلوی بچه ها قرار دادم. و سپس از آن ها خواستم نام هر

وسیله را با صدای بلند بیان کنند و خودم هر کلمه را به گونه ای که نشانه "ق" با شدت

بیشتری تلفظ شود، بیان میکردم.تا این نشانه در ذهن دانش آموزان تداعی شود

و منظور تدریسم را بیان کنم. سپس به حیاط مدرسه رفتیم و بچه ها در یک صف قرار

گرفتند تا بخش کردن را تمرین کنیم. و کلمات را همراه با بازی، و دست زدن بخش

میکردیم که این کار فوق العاده برای آن ها جذاب بود و مشارکت بیشتری در زمینه

یادگیری نشان میدادند.

در حال نمایش وسایل آشپزخانه:

  

https://rozup.ir/view/2935792/3453534345.jpghttps://rozup.ir/view/2935793/pdYeORc7A1tyW8Ss.jpeghttps://rozup.ir/view/2935795/rezasafari_93508-13651312!1.jpg

https://rozup.ir/view/2935799/4411544.jpghttps://rozup.ir/view/2935800/201511216325260a.jpg

 

 

در حال بخش کردن کلمه "قرقره"


بعد از بخش کردن به سراغ صداکشی کلمات میرویم، ابتدا کلمات را بزرگ با سنگ بر 

روی زمین دانش آموزان نوشتند سپس شروع به صداکشی کردند به این صورت که با 

گفتن هر نشانه باید بر روی آن نشانه پرش کنند.

در صداکشی ایم نکته برایم خیلی جالب بود که بچه ها با ذوق فراوان میپریدند و 

صداکشی می کردند

 

.

 

 

آموزش نشانه ی اِ ِ ٍـه ه

  • 11:32
  • 903  بازدید

 آموزش نشانه ی  اِ ِ ٍـه ه

 

‫‫

https://rozup.ir/view/2934360/images.jpg

ابتدا تصویر بزرگ کتاب را در دید دانش آموزان قرار می دهیم و از آن ها میخواهیم که با اجازه گرفتن از معلم,هرآنچه را که می بینند بیان کنند.سپس از دانش آموزان میخواهیم تا در گروه هایشان با هم مشورت کنند و هر آنچه را که قبلا بیان نکرده اند,بگویند.

 https://rozup.ir/view/2934359/32234242.jpg

‫‫دانش آموزان را هدایت کنید تا دریابند که ِا در اول با در وسط و ـه ه در آخر کلمه ها با هم فرق دارند. سپس آن ها را هدایت کنید تا برای نشانه ها اسم بگذارند.

طریقه ی نوشتن این نشانه و جایگاه نقطه ها را به درستی آموزش بدهید. از شعرهای مرتبط برای جذابیت بیشتر استفاده کنید.

در جدول الفبا کارت نشانه ی اِ ـه ه را در جای خود قرار دهید.

 

https://rozup.ir/view/2934361/BH-FA0063.jpg   https://rozup.ir/view/2934362/lg_0457a_intex_57492_1.jpg

با اشاره ی دست و آهنگین آن ها را با هم ترکیب کنید و از دانش آموزان بخواهید برای هر کدام مثال بزنند.

به هر گروه چند کارت کلمه بدهید تا در گروه بخوانند و آن ها را با توجه به نشانه ی اِ ـه ه طبقه بندی کنند.

اِمام اِمروز اِنسان

دَبِستان تابِستان

نَرده ساده آزاده آماده رَزمَنده

مِداد

سه ماسه

مَدرِسه سِتاره

نِدا دانه

زِمِستان تازه سَبزه

 

آموزش نشانه اِ  ِـه ه با شعر

اِ اول    ِغیر اول     ـه آخر چسبان          ه آخرتنها

ماچهار تا اِهستیم

کنار هم نشستیم                 

به من میگن اِ اول


اِ اول است همیشه

به غیر از این نمیشه

 ِغیر اول خوب می داند

زیر شکل ها می ماند

 ـه  چسبان است در آخر

دوست است با غیر آخر

آمده است در خانه

در آخر برنامه

ه آخر دائم تنهاست

دائم با یک شکلی هاست

 

 

آموزش نشانه ک

  • 10:37
  • 1031  بازدید

آموزش نشانه ک

 

 

https://rozup.ir/view/2934344/66665444.jpg

ابتدا تصویر بزرگ کتاب را در دید دانش آموزان قرار می دهیم و از آن ها میخواهیم که با اجازه گرفتن از معلم,هرآنچه را که می بینند بیان کنند.سپس از دانش آموزان میخواهیم تا در گروه هایشان با هم مشورت کنند و هر آنچه را که قبلا بیان نکرده اند,بگویند

 

https://rozup.ir/view/2933120/%DA%A9%DA%A9%DA%A9%DA%A9%DA%A9.jpg

حال معلم از دانش آموزان میخواهد تا برای تصویر,داستانی بسازند . یکی از دانش آموزان این کار را انجام میدهد.

نشانه را به بچه ها نشان می دهیم و می گوییم که شبیه کدام یک از نشانه هاست و چند شکل دارد.

 

کارت های آموزشی:

https://rozup.ir/view/2934339/1232131.jpghttps://rozup.ir/view/2934346/Painting-pigeon.jpghttps://rozup.ir/view/2934345/6464546564.jpg

در این مرحله معلم کارتهای آموزشی کتاب کبک،کبوتر , اردک ، لک لک،گنجشک, کندورا به دانش آموزان نشان می دهد و می پرسد که چه می بنند؟ نشانه قرمز در کجا قرار دارد و چه صدایی دارد بچه ها نیز چند بار آن کلمه و صدای نشانه را تکرار می کنند. سپس یکی یکی جلو آمده و کارتها را روی تصویر بزرگ نشان می دهند.

در مرحله ی بعدی,دانش آموزان کارتهایی را که از قبل تهیه کرده اند( مانند کیک, قاصدک  و )جلو آورده و نشانه های شبیه هم را به صورت ستونی می چینند.مثلا معلم کارت مادر را بالا می چسباند هر دانش آموزی که کارتی دارد که نشانه ی قرمز آن شبیه نشانه ی قرمز این واژه است آن را زیر آن می چسباند.

آموزش نشانه ک با شعر :

من ک آخر هستم

همیشه آخر هستم

دوستم کـ غیر آخر

هیچ وقت نمیاد آخر

اول کمرو هستم

اول کمسو هستم

آمده ام آخر باک

نشسته ام آخر ساک

آموزش نشانه ش

  • 11:15
  • 1207  بازدید

 

آموزش نشانه ش

 

https://rozup.ir/view/2927060/111111121212.jpg

ابتدا تصویر بزرگ کتاب را در دید دانش آموزان قرار می دهیم و از آن ها میخواهیم که با اجازه گرفتن از معلم,هرآنچه را که می بینند بیان کنند.سپس از دانش آموزان میخواهیم تا در گروه هایشان با هم مشورت کنند و هر آنچه را که قبلا بیان نکرده اند,بگویند

 https://rozup.ir/view/2927057/456464564.jpg

حال معلم از دانش آموزان میخواهد تا برای تصویر,داستانی بسازند . یکی از دانش آموزان این کار را انجام میدهد.

نشانه را به بچه ها نشان می دهیم و می گوییم که شبیه کدام یک از نشانه هاست و چند شکل دارد.

کارت های آموزشی :

در این مرحله معلم کارتهای آموزشی کتاب( چشم , گوش, انگشت )را به دانش آموزان نشان میدهد و می پرسد که چه میبنند؟نشانه قرمز در کجا قرار دارد و چه صدایی دارد بچه ها نیز چند بار آن کلمه و صدای نشانه را تکرار میکنند.سپس یکی یکی جلو آمده و کارتها را روی تصویر بزرگ نشان می دهند.

در مرحله ی بعدی,دانش آموزان کارتهایی را که از قبل تهیه کرده اند( مانند شیر , هشت  و )جلو آورده و نشانه های شبیه هم را به صورت ستونی می چینند.مثلا معلم کارت مادر را بالا می چسباند هر دانش آموزی که کارتی دارد که نشانه ی قرمز آن شبیه نشانه ی قرمز این واژه است آن را زیر آن می چسباند.

 

https://rozup.ir/view/2927059/2332323232.jpg


https://rozup.ir/view/2927055/3333.jpg


https://rozup.ir/view/2927065/444444444444444444.jpg


https://rozup.ir/view/2927063/5555555555555555.jpg


https://rozup.ir/view/2927061/666666666666565.jpg


https://rozup.ir/view/2927064/77777777777777565.jpg


https://rozup.ir/view/2927066/888888888888888666.jpg


https://rozup.ir/view/2927058/999999999.jpg


آموزش نشانه ایـ یـ ای ی

  • 13:39
  • 10983  بازدید

آموزش نشانه ایـ یـ ای ی

 

https://rozup.ir/view/2921207/23423424.jpg

 

https://rozup.ir/view/2921206/34343.jpg

فلش کارت های درس را بین گروه ها پخش کنید و از دانش آموزان بخواهید با توجه به تصویر کلمات را بخوانند ، با آن کلمه جمله بسازند و به صدا و جای نشانه ی قرمز توجه کنند.

دانش آموزان را هدایت کنید تا دریابند که ایـ در اول با یـ در وسط و ی در آخر کلمه ها با هم فرقدارند. سپس آن ها را هدایت کنید تا برای نشانه ها اسم بگذارند.

طریقه ی نوشتن این نشانه و جایگاه نقطه ها را به درستی آموزش بدهید. از شعرهای مرتبط برای جذابیت بیشتر استفاده کنید.

برای ای مستقل (تنها) می توانید بیان کنید که در این خانواده نشانه ی ای مستقل (تنها) به دلیل شغلشکه شعبده بازی هست مجبوره به شهرهای دور مسافرت کنه به همین خاطر از خانواده اش جدا شدهتنهاست و مستقل زندگی می کنه. فقط زمانی ظاهر میشه که صدای رمزش رو بشنوه. صدای رمزشچیه؟ (صدای ـه ه).

صامت های خوانده شده را در جای مناسب بنویسید.

با اشاره ی دست و آهنگین آن ها را با هم ترکیب کنید و از دانش آموزان بخواهید برای هر کدام مثالﺑﺰﻧﻨﺪ.

ﺑﻪ ﻫﺮ ﮔﺮوه ﯾﮏ ﮐﺎرت ﮐﻠﻤﻪ ﺑﺪﻫﯿﺪ ﺗﺎ در ﮔﺮوه ﺑﺨﻮاﻧﻨﺪ و آن را روی ﭘﺮﭼﻢ ﺧﻮد ﺑﻨﻮﯾﺴﻨﺪ.

اﯾﺴﺖ اﯾﺴﺘﺎد اﯾﺮان اﯾﻤﺎن

ﺑﯿﺪار ﺑﯿﺮون ﺑﯿﻤﺎر ﺑﯿﺪار ﺑﯿﻨﺎ آﺑﯽ

دﯾﺪ دﯾﺮ

اَﻣﯿﻦ اَﻣﯿﺮ

ﺳﯿﺐ ﺳﯿﺮ ﺑﻮﺳﯿﺪ

ﺗﯿﻢ

ﺗﯿﺮ

ﺑﺎرﯾﺪ اَﺑﺮی ﺳﺎری روﺳری

ﻧﯿﺴﺖ ﺳﯿﻨﯽ اﯾﺮاﻧﯽ

 

 طرح درس نشانه ایـ یـ ای ی 

 

 

 

 

مدرک دیجیتال مارکتینگ
به وب سایت ما خوش آمده اید

مدرس خوب

آموزشگاه مدرس خوب با بیش از 12 سال تجربه در زمینه تدریس خصوصی و مشاوره تحصیلی با همکاری اساتید دانشگاه، دبیران رسمی آموزش و پرورش و مشاوران تحصیلی متخصص در زمینه تدریس و مشاوره تحصیلی با جدیدترین متد های آموزشی آماده ارائه خدمات به شما معلمان ، والدین و دانش آموزان گرامی می باشد.

متن کامل

خدمات آموزشی ما

تدریس خصوصی

تجربه متفاوت در شیوه یادگیری با مدرسان مجرب و جزوات طراحی شده با جدیدترین روش های تدریس

مشاوره و تعیین سطح

تعیین سطح بصورت آزمون های شفاهی و کتبی برای شناخت پایه علمی و خصوصیات فردی دانش آموز صورت می گیرد

برگزاری آزمون

برگزاری آزمون های هدفدار منظم به منظور اطمینان از رفع مشکلات دانش آموز (ارایه کارنامه از روند تحصیلی به اولیا(

ارسال کاربرگ

کاربرگ های متناسب با هرجلسه تدریس از طریق واتس آپ برای والدین ارسال می گردد

خدمات آموزشی ما چه ویژگی هایی دارند؟

نظارت دقیق و ارزیابی عملکرد معلمان

مدرس خوب پیش از همکاری با اساتید رزومه آنها را به دقت بررسی می‌کند. بعد از همکاری هم نظارت دقیق و دائمی بر عملکرد اساتید وجود دارد . ادامه

امکان برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین

امکان نحوه برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین وجود دارد د. ادامه

شفافیت قیمت و تضمین پایین ترین قیمت ها

پایین ترین قیمت کلاس های اساتید در مدرس خوب است کلیه قیمت ها پیش از ثبت درخواست ب صورت شفاف برای شاگردان بیان می گردد . ادامه

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان و در مدرس خوب حضور دارند. ادامه

مدرسان مجرب ما

فاضله علی پور

مدرس اول دبستان

زینب جماعتی

مدرس کلاس اول

خانم علی زاده

مدرس اول دبستان

محمد حسینی

مدرس سوادآموزی

سیما مطلبی

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

میترا زحمت کش

مدرس پیش دبستانی و کلاس اول

خانم آبرومندی

مدرس پیش دبستانی واول دبستان

خانم حور فر

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

سعیده ذاکری

مدرس اول دبستان

راهله انتظامی

مدرس کلاس اول

محسن محمدی

مدرس سوادآموزی

هانیه سراج

مدرس اول دبستان

هانیه حسینی

مدرس اول دبستان

فاطمه ملک

مدرس کلاس اول و سوادآموزی

حدیث بخششی

مدرس اول دبستان

محبوبه امیر احمدی

مدرس اول دبستان

مطالب جدید

هزینه تدریس خصوصی کلاس اول

هزینه تدریس خصوصی اول

سوال های بسیاری از هزینه تدریس خصوصی مقطع ابتدایی پرسیده می شود. خیلی از خانواده ها با سختی مطالب و روش جدید مقطع ابتدایی تا حدودی آشنایی دارند.

متن کامل
تدریس خصوصی سوادآموزی در تهران

تدریس خصوصی سوادآموزی

آموزش دوره ی خصوصی نهضت سواد آموزی شامل دوره های مقدماتی ، تکمیلی و پایانی به صورت تضمینی توسط دبیران مجرب خانم و آقا ویژه گروه سنی ۷ الی ۸۵ سال آقا و خانم در کلیه مناطق تهران.

متن کامل
مقالات اول دبستان

مقالات آموزشی اول دبستان

كارل راجرز يكي از محققان مسايل آموزشي معتقد است : معلم بايد كودك را بپذيرد ، هر چند كه نمي تواند رفتار او را بپذيرد . تغيير رفتار ، يكي از تدابير حاصل از يافته هاي علم روانشناسي

متن کامل
نحوه انتخاب معلم کلاس اول دبستان

نحوه انتخاب معلم کلاس اول

از آنجا که بخش قابل توجهی از ساختار روانی و شخصیت فردی و اجتماعی انسان، در کلاس اول ابتدایی شکل می گیرد. باید در انتخاب آموزگاران پایه اول، حساسیت و دقت بیشتری به خرج داده شود

متن کامل