تدریس خصوصی اول دبستان

تدریس خصوصی اول دبستان توسط دبیران رسمی آموزش و پرورش، با کمترین هزینه بهترین معلم خصوصی را به منزل شما میفرستیم

براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجوگر پیشرفته



تدریس خصوصی اول ابتدایی


تدریس خصوصی اول ابتدایی



 

 

 در عدم پاسخگویی با شماره ی زیر تماس بگیرید

 

09127637414

 

آخرین ارسال های انجمن

روش های نوین تدریس سوادآموزان

 

یک آموزشیار باید با انواع روشهای تدریس آشنا باشد وبداند در کدام موقعیت آموزشی از کدام روش تدریس استفاده کند تا بیشترین تاثیر را در سواد آموز داشته باشد . این روشها باید بر اساس هدفها ی درس   علائق وتجارب فراگیران انتخاب گردد   آشنا نبودن به روشهای یاد دهی یادگیری وانجام صحیح آن در کلاس درس یکی از مشکلاتی است که ممکن است در حین تدریس آموزشیار را دچار سردرگمی کند استفاده از روشهای تدریس فعال وهمگام ساختن سواد آموز با آموزشیار در امر تدریس در جذب ونگهداری سواد آموز موثر است این مقاله آشنایی با روشهای یادگیری مشارکتی است که با توجه به اظهارات وتجربیات آموزشیاران بیشترین کاربرد وتاثیر را در کلاسهای سواد اموزی دارد هدف این مقاله آشنای بیشتر با اجرای این روشها برای آموزشیاران می باشد  .

1-  
روش پرسش وپاسخ

در این روش که در اکثر کلاسهای سواد اموزی به عنوان یکی از روشهای یاد دهی یادگیری مشارکتی استفاده می شود آموزشیار با طرح سوال مخاطبین خود را به تفکر درباره مفهومی جدید یا بیان مطلبی  تشویق می کند در این روش فراگیر تلاش می کند تا با کوشش های ذهنی خود از سمت مجهول به معلوم حرکت کند وظیفه آموزشیار این است که با سوالهای برنامه ریزی شده فعالیت ذهنی سواد آموز را در مسیر مطالب ومفاهیم جدید قرار دهد وآنها را هدایت کند این روش برای مرور مطالبی که فراگیران قبلا آموخته باشند ،یا ارزشیابی آموزشیار از میزان درک سواد آموزان وپرورش قدرت تفکر آنان بسیار موثر می باشد

طرح سوال از نکات کلیدی درس در کلاس وپاسخ به آنها توسط فراگیران سبب می شود که آنها نکات اصلی را زودتر فرا گرفته  وبه خاطر بسپارند

آنچه در این روش آموزشیار باید به آن توجه داشته باشد این است که طرح سوال باید با توجه به زمینه های علمی فراگیران واقعیت های روز ، نیازها و دید گاه های بومی به گونه ای طراحی گردد که باعث ایجاد انگیزه در سواد آموز شود

-2 
روش بحث گروهی

روش بحث گروهی وپرسش وپاسخ از روشهای هستند که بنا به اظهارات اکثر آموزشیاران مراکز یادگیری محلی  به عنوان بهترین  رو شهای تدریس مشارکتی می توان در کلاسهای در سواد آموزی  به خصوص گروههای پیگیر از آنها استفاده کرد

در این روش فراگیران ومخاطبان نسبت به موضوعی خاص که از سوی آموزشیار مطرح گردیده ومورد علاقه آنان است بحث وگفت وگو می شود در این روش آموزشیار می تواند ازبین مخاطبان خود وبنا به شناخت وتوانائییهای سواد اموزان خود از موضوع مطرح شده یک نفر را به عنوان رهبر گروه برای هدایت گروه انتخاب نماید آموزشیار در این روش فقط زمانی صحبت می کند که بحث از مسیر اصلی خود خارج شود آموزشیار باید به سواد اموز اجازه دهد تا دیده ها ،شنیده ها وتجربیات خود را  از موضوع مطرح شده برای گروه به طور کامل بیان کند ودر پایان با جمع بندی نظرات اصلی به ارزشیابی از کار خود بپردازند  در روش بحث گروهی افراد به صورت دایره می نشینند  تا علاوه بر ارتباط کلامی ارتباط دیداری به صورت مستقیم نیز داشته باشند

 

1-  
یادگیری از طریق  همیاری

در روش یادگیری از طریق همیاری باید به موارد زیر توجه داشت

  1-
در این روش ابتدا باید گروها که تشکیل شده از افراد با توانائیهای واطلاعات گوناگون هستند شکل بگیرد تفاوت افراد در گروه باعث یادگیری بیشتر می شود

2-
در مرحله دوم مطالب درسی ومطالبی که نیاز به توضیح دارد  از سوی آموزشیار ارائه می گردد

3-
در در این مرحله به گروهها اجازه داده می شود تا به فعالیتهایی که از سوی آموزشیار در اختیار آنان قرار داده شده تمرین کنند آموزشیار نیز با حضور در گروهها به راهنمایی آنان می پردازد

4-
درمرحله بعد کار گروهها توسط اعضای گروههای دیگر مورد نقد وبررسی قرار می گیرد

5 –
در آخرین مرحله که مرحله ارزشیابی است  کار گروهها مورد ارزشیابی قرار می گیرد  حتی اموزشیار می تواند از گروهها بخواهد که کار خود را مورد ارزشیابی قرار دهند .

 

2-  
روش بارش مغزی

دراین روش آموزشیار با طرح سوال یا مسئله به همه مخاطبان خود در کلاس اجازه تفکر داده وتا پایان کار کسی حق صحبت وگفت گو به منظور تبادل اطلاعات را ندارد در این روش آموزشیار باید از همه سواد آموزان بخواهد تا نظرات خود را اعلام کنند . چون وقتی تعداد جوابها بیشتر باشد انتخاب نظرات درست  وپیشنهادهایی با کیفیت بالا بیشتر  است در این روش اعضا با شنیدن نظرات دیگر همکلاسی های خود می توانند نظرات اولیه خود را تغییر ونظرات بهتر خود را اعلام کنند

آموزشیار در این روش نقش مهمی دارد او بدون اینکه مطلبی را تائید یا تکذیب کند به جمع آوری عقاید ونظرات می پردازد


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 22


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 31 خرداد 1397 ] [ 14:3]
تاریخ

 

برای مشاهده آنلاین و دانلود ویدیو روی لینک زیر کلیک کنید



 

 


 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 24


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 31 خرداد 1397 ] [ 13:50]
تاریخ

 

تکلیف نشانه ز:

 

در این مطلب کاربرگ و تکلیف نشانه ز به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده شده است

 

 دانش آموزان می توانند کلمات وجملات بسیاری را با نشانه ز بخوانند وبنویسند.


http://rozup.ir/view/2759679/%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%B2.jpg

 

 

 

 

 


 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 127


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [چهارشنبه 09 خرداد 1397 ] [ 12:53]
تاریخ

 

شعر نشانه آ،ا

آ اولم آ اول    در اولم در اول

قد درازی دارم   بر سر کلاهی دارم

ا غیر اول هستم  وسط و آخر هستم

 

در اول جا ندارم بر سر کلاه ندارم

 

 


 

شعر نشانه بـ ، ب

بـ غیر آخر هستم در آخر ننشستم

رو خط دنباله دارم     در زیر یک نقطه دارم

در اول با هستم  وسط آبا هستم

می دانی جایم کجاست؟   جایم آخر آخر هاست

در زیر یک نقطه دارم   کشیده نیست صدایم

من آخر آب هستم        در آخر باب هستم


 

 

شعر نشانه پـ ، پ

 

پـ هستم و پـ هستم         پـ غیر آخر هستم

 

سه نقطه دارم در زیر   آمدم اول پیر

 

پ هستم و پ هستم همیشه آخر هستم

 

آمدم آخر توپ    نشستم آخر سوپ

 


 

 

شعر نشانه تـ ،ت

 

ما دوتا شکل ت ایم         هر دوتا هم صداییم

 

در تاب و در توپ هستیم دو جای توت هستیم

 

یه شکلم غیر آخر       شکل دیگم ت آخر

 


 

 

شعر نشانه ثـ ، ث

 

ثـ هستم و ثـ هستم          ثـ غیر آخر هستم

 

با (س) هم صدا هستم    از آنها جدا هستم

 

در ثانیه در کثیف اول و وسط هستم

 

ث هستم و ث هستم همیشه آخر هستم

 

آخر مبعوث هستم      آخر باعث هستم

 


 

 

نشانه جـ ، ج

 

جـ غیر آخر هستم      در آخر ننشستم

 

یک نقطه دارم در زیر   هستم وسط انجیر

 

اول جوان میام   وسط فنجان میام

 

میدانی جایم کجاست     جایم آخر آخر هاست

 

من آخر پنج هستم       آخر نارنج هستم

 


 

 

شعر نشانه چـ، چ

 

ما دونفر برادر  غیر آخر و آخر

 

سری خمیده داریم      در زیر سه نقطه داریم

 

در چوپان و در مورچه   اول و وسط هستیم

 

آخر قارچ و پچ پچ      همیشه پیدا هستیم

 


 

شعر نشانه حـ ، ح

ما دونفر برادر  غیر آخر و آخر

با هـ همصدا هستیم          از آنها جدا هستیم

هیچ نقطه ای نیست با ما     نه در پایین و نه بالا

در حامد و محمد  اول و وسط هستیم

 

در صلح و تفریح، ما         آخر آخر هستیم

 


شعر نشانه خـ ، خ

خـ غیر آخر هستم      در آخر ننشستم

اول خانه هستم         وسط شاخه هستم

خ هستم و خ هستم      همیشه آخر هستم

در ملخ و میخ هستم         من آخر سیخ هستم

 

 


 

 

شعر نشانه د

د کمر شکسته     پیش همه نشسته

کمری دولا داره   اخلاقی زیبا داره

نشسته شاد و خندان     در باد و داد و نادان

 


 

 

شعر نشانه ذ

ذ هستم و ذ هستم همسایه د هستم

من ذالم و من ذالم     کمری دولا دارم

شکلی دارم مثل دال     رو پیشانی دارم خال

این خال همان نقطه است روی سرم خفته است

آمده ام در لذت  در لذیذ و در ذرت


 

 

شعر نشانه ر

 

کودک خوب و نازم      من سرسره می سازم

 

شکل سرسره دارم        در سر نقطه ندارم

 

در اول رود هستم       وسط ابرو هستم

 

در آخر بار هستم       آخر سوسمار هستم

 

 


 

 

شعر نشانه ز

شکل سرسره دارم      در سر یه نقطه دارم

هستم با «ر» برابر          ولی یک نقطه بر سر

در اول زن هستم        وسط سوزن هستم

در آخر باز میام      آخر ساناز میام

 


 

 

 

شعر نشانه ژ

شکل سرسره دارم        در سر سه نقطه دارم

اول ژاله میام   وسط مژده میام

آخر گاراژ هستم        آخر پاساژ هستم


 

 

شعر نشانه سـ ،س

 

ما هستیم دو برادر     غیر آخر و آخر

 

ما، شکل شانه داریم         سه تا دندانه داریم

 

در داس و سبد هستیم    وسط اسد هستیم

 


 

 

شعر نشانه شـ ، ش

 

ما دو نفر برادر غیر آخر و آخر

 

سه تا دندانه داریم         رویش سه نقطه داریم

 

در اول شب هستیم       وسط دیشب هستیم

 

در آخر آش میام        آخر داداش میام

 


 

 

شعر نشانه صـ ، ص

 

ما دوتا ص هستیم      اول و آخر هستیم

 

با سین هم صدا هستیم   از آنها جدا هستیم

 

اول صورت میایم        وسط قصه میایم

 

ما اول صبر میایم      آخر خالص میایم

 


 

 

شعر نشانه ضـ ، ض

 

ضـ هستم و ضـ هستم     در آخر ننشستم

 

در ضامن و ریاضی       اول وسط هستم

 

ض هستم و ض هستم همیشه آخر هستم

 

در مریض و در عوض      بگو کجا نشستم؟

 


شعر نشانه ط

بچه ها من طا هستم         با ت هم صدا هستم

در سر نقطه ندارم      یک شکل بیشتر ندارم

در طاهر و در فاطمه        اول و وسط هستم

آخر وسط منم     آخر فقط منم


 

شعر نشانه ظ

 

ظا هستم و ظا هستم         با همه آشنا هستم

 

با «ز» همصدا هستم          از شکلش جدا هستم

 

یک شکل دارم بچه ها    یک نقطه دارم بالا

 

اول ظالم میام   وسط ناظم میام

 

آمدم در محافظ   آخر خداحافظ

 



 

شعر نشانه عـ ، ـع، ـعـ ، ع

عین غیر آخر هستم اول و وسط هستم

مرا ببین در عادل در شاعر و در عاقل

من عین وسط هستم       باز کرده ام دو دستم

در شعر و بعد میام     با عید و عبد میام

عین آخر چسبانم من دوستی مهربانم

مرا ببین در بع بع     در موقع و مربع

آمده ام، در شجاع نشسته ام در دفاع



شعر نشانه غـ ، ـغـ ، ـغ، غ

ما چهار تا برادر وسط و غیر آخر

هم تنهاییم، هم چسبان  مهربان و خندان

با «ق» همصدا هستیم    از شکلش، جدا هستیم

اول غنچه هستیم  وسط جغد هستیم

میام من آخر تیغ میشینم آخر باغ

 


 

 

شعر نشانه فـ ، ف

فـ غیر آخر هستم       در آخر ننشستم

اول فنر میام          وسط دفتر میام

ف هستم و ف هستم تنهای تنها هستم

من آخر کیف هستم       آخر ردیف هستم


 

 

شعر نشانه قـ ، ق

 

ما دو تا شکل قافیم        هر دوتا هم صداییم

 

در ساق و ساقه هستیم   دو جای قایق هستیم

 

اول و آخر میام        وسط باقر میام

 


 

 

شعر نشانه کـ ، ک

 

کـ هستم و کـ هستم     کـ غیر آخر هستم

 

اول کمرو هستم         وسط نیکو هستم

 

ک هستم و ک هستم همیشه آخر هستم

 

در اردک و در نمک      آخر لک لک هستم

 


 

 

نشانه گـ ، گ

 

گـ هستم و گـ هستم     گـ غیر آخر هستم

 

در اول گوش هستم       وسط خرگوش هستم

 

گ هستم و گ هستم همیشه آخر هستم

 

آخر برگ من هستم کنار سنگ من هستم

 


 

 

نشانه لـ ، ل

 

لـ هستم و لـ هستم         لـ غیر آخر هستم

 

اول لیوان هستم        وسط گلدان هستم

 

دو جای لو لو هستم         وسط بالا هستم

 

ل هستم و ل هستم      همیشه آخر هستم

 

در آخر گل هستم        آخر بلبل هستم

 


 

 

شعر نشانه مـ ، م

 

ما هستیم، دو تا خواهر غیر آخر و آخر

 

رو خط دنباله داریم        رویش نقطه نداریم

 

اخلاق نازی داریم      دم درازی داریم

 

در اول مار هستیم وسط آمار هستیم

 

آمدیم آخر دم    نشستیم آخر نم

 


 

 

شعر نشانه نـ ، ن

 

ما دو نفر برادر غیر آخر و آخر

 

دو شکل خوشگل داریم    یک نقطه در دل داریم

 

اول نبات هستیم        وسط انبار هستیم

 

دو جای آنان هستیم     آخر داستان هستیم

 


 

 

شعر نشانه و

 

کوچولویم کوچولو       با (و) دوم دوقولو

 

من که یک شکلی هستم    در همه جا نشستم

 

اول ویران هستم        وسط ناودان هستم

 

آمده ام در باور      در سرور نشستم آخر

 


 

 

 

شعر نشانه ه، هـ، ـه، ـهـ

ما، چهار تابرادر وسط و غیر آخر

هم تنهاییم، هم چسبان  مهربانیم و خندان

اول هوا هستیم   وسط بهار هستیم

در سیاه و در گیاه     در بِه و در نُه هستیم

 

 


 

 

شعر نشانه ایـ ، یـ ، ی ، ای

 

ایـ  اول هست همیشه    جایش عوض نمیشه

 

در این و ایمان میاد       اول ایران میاد

 

یـ وسط مهربونه  در وسط ها می مونه

 

آمده وسط دیر          نشسته وسط سیر

 

ی آخر خوب میدونه که در آخر می مونه

 

نشسته است در ساری     در آبی و آزادی

 


 

شعر نشانه اِ ، _ِ ، ه ، ـه

 

اِ اول است همیشه      جایش عوض نمیشه

 

آمده است در انسان          نشسته است در اِمکان

 

دوم خوب می دونه     زیر شکل ها می مونه

 

آمده است در پدر       در نادر و در پسر

 

ـه چسبان هست در آخر   دوست است با غیر آخر

 

آمده است در نامه      در آخر برنامه

 

ه آخر دایم تنهاست          دایم با یک شکلی هاست

 

آمده است در کوزه      نشسته است در موزه


شعر نشانه خوا

با هم هستیم سه صدا    اما داریم دو صدا

نوشته میشوم من        خوانده نمی شوم من

در خواهر و در خواب هستم        در رختخواب نشستم

در هر جایی که هستم    من بی صدا نشستم

شعر نشانه __ّ_

داستان تشدید این است  چه داستانی شیرین است

اگر دیدی شکلی را      نشسته است در دو جا

در دو تا بخش جدا      با هم داشتند یک صدا

یکی کناره گیرد  جایش تشدید نشیند

شکلی دندانه دار است   رو دیگری سوار است

دیده شود در تکّه       در مکّه و در سکّه


 

شعر نشانه اَ ،

در اولم همیشه   جایمعوض نمیشه

قد دراز دارم    کلاه را کج میذارم

آمده ام در اَنبار اول اَبر و اَنار

دوم روی شکل هاست    جایش همیشه بالاست

سواری می خورد او     _َ دوم کوچولو

آمده در بَرادَر   نشسته در بَرابَر


شعر نشانه او ، و

او اول هر جا آمد تنها و تنها آمد

ای بچه های دانا کشیده است این صدا

«و» دوم خوب می داند   در اول نمی ماند

اول نبوده جایش  کشیده است صدایش

آخر اَبرو میاد   او وسط دود میاد


شعر نشانه اُ ،

اُ اولم اُ اول    همیشه هستم اول

در اُمید در اُردک همیشه هستم اول

هستم و _ُ هستم          -ُ غیر اول هستم

سوارم روی شکل ها      گردش کنم با آن ها

نشسته ام روی بُز دیده شوم روی رُز

 


 

 

 نشانه و -ُ استثنا

صدای (و) بالا است      صدایش آشنا است

اگر صدایش بالاست       جایش پایین پایین هاست

بین در خود و روشن     جایش به خوبی پیداست

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 10


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [سه شنبه 14 فروردين 1397 ] [ 12:59]
تاریخ

تکلیف نشانه غ : کاربرگ  و تکلیف نشانه غ  آماده ی دانلود می باشد.برای دریافت این کاربرگ بر روی دانلود کلیک کنید.

 

 

تکلیف نشانه غ

 

 


 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 107


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [دوشنبه 16 بهمن 1396 ] [ 1:22]
تاریخ

تکلیف نشانه م : کاربرگ  و تکلیف نشانه م  آماده ی دانلود می باشد.برای دریافت این کاربرگ بر روی دانلود کلیک کنید.

 

 

 http://rozup.ir/view/2762157/neshane%20mmm.jpg

 

تکلیف نشانه م

 

 



 

 


 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 107


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [جمعه 13 بهمن 1396 ] [ 14:16]
تاریخ

 

تکلیف نشانه تشدید:

 

در این مطلب کاربرگ و تکلیف نشانه تشدید به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده شده است

 

 دانش آموزان می توانند کلمات وجملات بسیاری را با نشانه تشدید بخوانند وبنویسند.

 

 

پیک نشانه تشدید

 

 

آزمون نشانه تشدید

 

کاربرگ نشانه تشدید

 


http://rozup.ir/view/2760344/%D8%AA%D8%B4%D8%AF%DB%8C%D8%AF.jpg

 

 

 

 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 117
:: ارسال شده در: تکالیف هفتگی , کاربرگ ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [سه شنبه 10 بهمن 1396 ] [ 13:9]
تاریخ

 آموزش نشانه د


http://rozup.ir/view/2847934/illustration-of-tree-with-cloud-and-effect-wind-royalty-free.jpghttp://rozup.ir/view/2847935/1321.jpg

 

            باد                              بادکنک

شعر نشانه د

" د " کمر شکسته                      تنها روی خط نشسته

کمری دولا داره                           اخلاقی زیبا داره

این " د " ورپریده                         گل های باغو چیده

 

 

 


دانلود آموزش نشانه د


 

 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 24


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [یکشنبه 07 خرداد 1396 ] [ 13:11]
تاریخ

آموزش نشانه اَ َ

 

آموزش نشانه ی اَ َ باشعر

 

http://rozup.ir/view/2847857/9988.jpg http://rozup.ir/view/2847858/index.png

 

 

د َ ر یا                    اَ بر     

 

 

 

  اَ  اول                        َ  غیراول


من  اَ اول هستم 

         

همیشه اول هستم  

 

 

دوستم   َ غیر اول    

 

 

هیچ وقت نمیاد اول  

         

چون که کمی ناقلاست   

                   

همه اش سوارحرفهاست  

   

دانلود آموزش نشانه اَ َ

 
 
 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 46


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [یکشنبه 07 خرداد 1396 ] [ 10:12]
تاریخ

 

پیک آدینه اول دبستان هفته دوم مهر ماه

 

نتیجه تصویری برای پیک آدینه اول دبستان

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 2

:: بازدید : 367


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [شنبه 09 ارديبهشت 1396 ] [ 0:12]
تاریخ
آخرین مطالب ارسالی
تدریس خصوصی اول دبستان تاریخ : چهارشنبه 26 دی 1397
تکلیف نشانه های فارسی تاریخ : یکشنبه 28 بهمن 1397
نحوه تدریس نشانه های اول دبستان تاریخ : شنبه 27 بهمن 1397
آموزش نشانه ص تاریخ : دوشنبه 22 بهمن 1397
آموزش نشانه غ تاریخ : دوشنبه 22 بهمن 1397
تکلیف هفتگی اول دبستان تاریخ : سه شنبه 02 بهمن 1397
کانال تلگرام اول دبستان تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
آموزش نشانه گ تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
کاربرگ فارسی اول دبستان تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
اختلالات یادگیری در املا تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
پیک نشانه و تاریخ : چهارشنبه 19 دی 1397
پیک نشانه ت تاریخ : چهارشنبه 19 دی 1397
تکلیف نشانه ی تاریخ : دوشنبه 10 دی 1397
تکلیف نشانه ی خوا تاریخ : دوشنبه 10 دی 1397
آموزش نشانه خ تاریخ : دوشنبه 03 دی 1397
آموزش نشانه ف تاریخ : چهارشنبه 07 آذر 1397
تکلیف نشانه د تاریخ : دوشنبه 16 مهر 1397
پیک نشانه د تاریخ : سه شنبه 16 مرداد 1397
آموزش نشانه ز تاریخ : شنبه 23 تیر 1397
دیکته نشانه غ کلاس اول دبستان تاریخ : شنبه 23 تیر 1397
آموزش نشانه ر تاریخ : جمعه 22 تیر 1397
کتاب راهنمای سوادآموزی تاریخ : سه شنبه 19 تیر 1397
نحوه تدریس نشانه س تاریخ : دوشنبه 18 تیر 1397
آموزش نشانه ت تاریخ : پنجشنبه 14 تیر 1397
آموزش نشانه ط تاریخ : چهارشنبه 13 تیر 1397
سایت اول دبستان تاریخ : سه شنبه 12 تیر 1397
آموزش نشانه ض تاریخ : دوشنبه 11 تیر 1397
آموزش نشانه ذ تاریخ : جمعه 08 تیر 1397
آموزش نشانه س تاریخ : شنبه 02 تیر 1397
آموزش نشانه م تاریخ : شنبه 02 تیر 1397
صفحات سایت
Search Engine Submission - AddMe
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
ریاضی
علوم
آزمون های عملکردی
تکالیف هفتگی
کاربرگ
پیک آدینه
مقالات آموزشی
نمونه سوال
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 138
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 4
باردید دیروز باردید دیروز : 174
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 18
بازدید هفته بازدید هفته : 178
بازدید ماه بازدید ماه : 3,584
بازدید سال بازدید سال : 36,717
بازدید کلی بازدید کلی : 141,793

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.172.234.236
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir

نایت اسکین