تدریس خصوصی اول دبستان

تدریس خصوصی اول دبستان توسط دبیران رسمی آموزش و پرورش، با کمترین هزینه بهترین معلم خصوصی را به منزل شما میفرستیم

براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجوگر پیشرفته



تدریس خصوصی اول ابتدایی


تدریس خصوصی اول ابتدایی


http://rozup.ir/view/2903063/aval%20baner.jpg

 

 

 در عدم پاسخگویی با شماره ی زیر تماس بگیرید

 

09127637414

 

آخرین ارسال های انجمن

آموزش نشانه س

 

نتیجه تصویری برای سنگ کارتونی            نتیجه تصویری برای خرس کارتونی

 

 

      سنگ                                                                     خرس

   

داستان س و سنگ پشت


س حوصله‌اش سر رفته بود. دلش می‌خواست بازی کند. از خانه رفت بیرون.

دوید و دوید تا به سر کوه رسید. سر کوه، یک سنگ پشت را دید.


س به سنگ پشت گفت: “آهای سنگ پشت! می آیی بازی کنیم؟”


سنگ پشت گفت: “چه بازی؟…، س گفت:” بازی گردو … شکست”!


سنگ پشت قبول کرد. بازی شروع شد س گفت: ” گردو”


سنگ پشت گفت :”شکستم… زدم دندانت را شکستم”.


س داد زد: ” آی دندانم… وای دندانم!”


سنگ پشت هول شد. گفت:” تو خودت گفتی بازی کنیم “!


س گفت:” اما تو دندان من را شکستی!”


سنگ پشت گفت: “حالا گریه نکن. من خودم می‌برمت دکتر.


بپر روی سنگم بشین تا برویم.”


س نشست روی سنگ پشت . سه سال و سه ماه و سه هفته

و سه ساعت طول کشید تا به دکتر رسیدند. آن موقع س یک

دندان دیگر در آورد. خندید و گفت:”برگردیم. دیگه دکتر نمی خواهم.”

 

آموزش نشانه ی ﺳ ، س باشعر

 

 

   غیرآخر، س  آخر

سبد سبد گل یاس

بچه های زرنگ کلاس

نگاه کنید ﺳ ، س هستم

من س آخر هستم

همیشه آخر هستم

دوستم   غیر آخر

هیچ وقت نمیاد آخر

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 64
:: ارسال شده در: فارسی , نحوه تدریس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [شنبه 02 تير 1397 ] [ 11:39]
تاریخ

آموزش نشانه م

 

    http://rozup.ir/view/2937097/947984561-taknaz-ir.jpg    http://rozup.ir/view/2937096/4243324.jpg

 

            مادر                                                   بادام

 

 

م مامانی


م زیر درخت نشسته بود و بافتنی می‌بافت. كلاغی از راه رسید. روی شاخه‌ی

درخت نشست و پرسید: “توی این هوای گرم، چرا بافتنی می‌بافی”؟


م لبخند زد و گفت: “بالآخره كه هوا سر می‌شود!”


كلاغ گفت:” وا… چه حرفها! و پرید و رفت”. 


م باز هم بافت و بافت. سیبی از شاخه‌ی درخت كنده شد، افتاد

 

روی دامن م و پرسید: “توی این هوای گرم،كی لباس بافتنی می پوشد؟”


م لبخند زد و گفت: “بالآخره یكی پیدا می‌شود كه بپوشد!”


سیب لپ‌های تپلش را باد كرد و گفت: “چه چیزها! و قل خورد و رفت”.


م باز هم بافت و بافت. باد از راه رسید. توی گوش م پیچید و گفت :

” به به … چه قدر قشنگ می‌بافی ! خسته نباشی!برای كی می‌بافی؟”


م لپ‌هایش قرمز شد. سرش را پایین انداخت و گفت:” برای م كوچولو،

آخه من دارم مامان می‌شوم!” 


ژاكت كوچكی را كه بافته بود توی دست‌های باد گذاشت.

باد هوهو هاها خندید و گفت:” مباركه… مبارك!”

 

شهر نشانه م

 

تدریس نشانه " م "

اسمت چیه؟ چی هستی؟                                  کدوم نشانه هستی؟

چرا این شکلی هستی؟                                     کمر خمیده هستی؟

م م م م هستم                                                من " م " آخر هستم

آخر اسم پرچم                                                 بدون غم نشستم

در شهرک الفبا                                                 دو شکل زیبا هستم

من " مـ " غیر آخر هستم                                   اول وسط نشستم

مادر می آید با سام                                         در دستش دارد بادام

 


 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 67
:: ارسال شده در: فارسی , نحوه تدریس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [شنبه 02 تير 1397 ] [ 11:25]
تاریخ

روش های نوین تدریس سوادآموزان

 

یک آموزشیار باید با انواع روشهای تدریس آشنا باشد وبداند در کدام موقعیت آموزشی از کدام روش تدریس استفاده کند تا بیشترین تاثیر را در سواد آموز داشته باشد . این روشها باید بر اساس هدفها ی درس   علائق وتجارب فراگیران انتخاب گردد   آشنا نبودن به روشهای یاد دهی یادگیری وانجام صحیح آن در کلاس درس یکی از مشکلاتی است که ممکن است در حین تدریس آموزشیار را دچار سردرگمی کند استفاده از روشهای تدریس فعال وهمگام ساختن سواد آموز با آموزشیار در امر تدریس در جذب ونگهداری سواد آموز موثر است این مقاله آشنایی با روشهای یادگیری مشارکتی است که با توجه به اظهارات وتجربیات آموزشیاران بیشترین کاربرد وتاثیر را در کلاسهای سواد اموزی دارد هدف این مقاله آشنای بیشتر با اجرای این روشها برای آموزشیاران می باشد  .

1-  
روش پرسش وپاسخ

در این روش که در اکثر کلاسهای سواد اموزی به عنوان یکی از روشهای یاد دهی یادگیری مشارکتی استفاده می شود آموزشیار با طرح سوال مخاطبین خود را به تفکر درباره مفهومی جدید یا بیان مطلبی  تشویق می کند در این روش فراگیر تلاش می کند تا با کوشش های ذهنی خود از سمت مجهول به معلوم حرکت کند وظیفه آموزشیار این است که با سوالهای برنامه ریزی شده فعالیت ذهنی سواد آموز را در مسیر مطالب ومفاهیم جدید قرار دهد وآنها را هدایت کند این روش برای مرور مطالبی که فراگیران قبلا آموخته باشند ،یا ارزشیابی آموزشیار از میزان درک سواد آموزان وپرورش قدرت تفکر آنان بسیار موثر می باشد

طرح سوال از نکات کلیدی درس در کلاس وپاسخ به آنها توسط فراگیران سبب می شود که آنها نکات اصلی را زودتر فرا گرفته  وبه خاطر بسپارند

آنچه در این روش آموزشیار باید به آن توجه داشته باشد این است که طرح سوال باید با توجه به زمینه های علمی فراگیران واقعیت های روز ، نیازها و دید گاه های بومی به گونه ای طراحی گردد که باعث ایجاد انگیزه در سواد آموز شود

-2 
روش بحث گروهی

روش بحث گروهی وپرسش وپاسخ از روشهای هستند که بنا به اظهارات اکثر آموزشیاران مراکز یادگیری محلی  به عنوان بهترین  رو شهای تدریس مشارکتی می توان در کلاسهای در سواد آموزی  به خصوص گروههای پیگیر از آنها استفاده کرد

در این روش فراگیران ومخاطبان نسبت به موضوعی خاص که از سوی آموزشیار مطرح گردیده ومورد علاقه آنان است بحث وگفت وگو می شود در این روش آموزشیار می تواند ازبین مخاطبان خود وبنا به شناخت وتوانائییهای سواد اموزان خود از موضوع مطرح شده یک نفر را به عنوان رهبر گروه برای هدایت گروه انتخاب نماید آموزشیار در این روش فقط زمانی صحبت می کند که بحث از مسیر اصلی خود خارج شود آموزشیار باید به سواد اموز اجازه دهد تا دیده ها ،شنیده ها وتجربیات خود را  از موضوع مطرح شده برای گروه به طور کامل بیان کند ودر پایان با جمع بندی نظرات اصلی به ارزشیابی از کار خود بپردازند  در روش بحث گروهی افراد به صورت دایره می نشینند  تا علاوه بر ارتباط کلامی ارتباط دیداری به صورت مستقیم نیز داشته باشند

 

1-  
یادگیری از طریق  همیاری

در روش یادگیری از طریق همیاری باید به موارد زیر توجه داشت

  1-
در این روش ابتدا باید گروها که تشکیل شده از افراد با توانائیهای واطلاعات گوناگون هستند شکل بگیرد تفاوت افراد در گروه باعث یادگیری بیشتر می شود

2-
در مرحله دوم مطالب درسی ومطالبی که نیاز به توضیح دارد  از سوی آموزشیار ارائه می گردد

3-
در در این مرحله به گروهها اجازه داده می شود تا به فعالیتهایی که از سوی آموزشیار در اختیار آنان قرار داده شده تمرین کنند آموزشیار نیز با حضور در گروهها به راهنمایی آنان می پردازد

4-
درمرحله بعد کار گروهها توسط اعضای گروههای دیگر مورد نقد وبررسی قرار می گیرد

5 –
در آخرین مرحله که مرحله ارزشیابی است  کار گروهها مورد ارزشیابی قرار می گیرد  حتی اموزشیار می تواند از گروهها بخواهد که کار خود را مورد ارزشیابی قرار دهند .

 

2-  
روش بارش مغزی

دراین روش آموزشیار با طرح سوال یا مسئله به همه مخاطبان خود در کلاس اجازه تفکر داده وتا پایان کار کسی حق صحبت وگفت گو به منظور تبادل اطلاعات را ندارد در این روش آموزشیار باید از همه سواد آموزان بخواهد تا نظرات خود را اعلام کنند . چون وقتی تعداد جوابها بیشتر باشد انتخاب نظرات درست  وپیشنهادهایی با کیفیت بالا بیشتر  است در این روش اعضا با شنیدن نظرات دیگر همکلاسی های خود می توانند نظرات اولیه خود را تغییر ونظرات بهتر خود را اعلام کنند

آموزشیار در این روش نقش مهمی دارد او بدون اینکه مطلبی را تائید یا تکذیب کند به جمع آوری عقاید ونظرات می پردازد


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 59
:: ارسال شده در: فارسی , سوادآموزی ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 31 خرداد 1397 ] [ 14:3]
تاریخ

 

برای مشاهده آنلاین و دانلود ویدیو روی لینک زیر کلیک کنید



 

 


 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 64
:: ارسال شده در: فارسی , نحوه تدریس نشانه های فارسی اول , سوادآموزی ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 31 خرداد 1397 ] [ 13:50]
تاریخ

 

تکلیف نشانه ز:

 

در این مطلب کاربرگ و تکلیف نشانه ز به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده شده است

 

 دانش آموزان می توانند کلمات وجملات بسیاری را با نشانه ز بخوانند وبنویسند.


http://rozup.ir/view/2759679/%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%B2.jpg

 

 

 

 

 


 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 177
:: ارسال شده در: فارسی , تکالیف نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [چهارشنبه 09 خرداد 1397 ] [ 12:53]
تاریخ

 

شعر نشانه آ،ا

آ اولم آ اول    در اولم در اول

قد درازی دارم   بر سر کلاهی دارم

ا غیر اول هستم  وسط و آخر هستم

 

در اول جا ندارم بر سر کلاه ندارم

 

 


 

شعر نشانه بـ ، ب

بـ غیر آخر هستم در آخر ننشستم

رو خط دنباله دارم     در زیر یک نقطه دارم

در اول با هستم  وسط آبا هستم

می دانی جایم کجاست؟   جایم آخر آخر هاست

در زیر یک نقطه دارم   کشیده نیست صدایم

من آخر آب هستم        در آخر باب هستم


 

 

شعر نشانه پـ ، پ

 

پـ هستم و پـ هستم         پـ غیر آخر هستم

 

سه نقطه دارم در زیر   آمدم اول پیر

 

پ هستم و پ هستم همیشه آخر هستم

 

آمدم آخر توپ    نشستم آخر سوپ

 


 

 

شعر نشانه تـ ،ت

 

ما دوتا شکل ت ایم         هر دوتا هم صداییم

 

در تاب و در توپ هستیم دو جای توت هستیم

 

یه شکلم غیر آخر       شکل دیگم ت آخر

 


 

 

شعر نشانه ثـ ، ث

 

ثـ هستم و ثـ هستم          ثـ غیر آخر هستم

 

با (س) هم صدا هستم    از آنها جدا هستم

 

در ثانیه در کثیف اول و وسط هستم

 

ث هستم و ث هستم همیشه آخر هستم

 

آخر مبعوث هستم      آخر باعث هستم

 


 

 

نشانه جـ ، ج

 

جـ غیر آخر هستم      در آخر ننشستم

 

یک نقطه دارم در زیر   هستم وسط انجیر

 

اول جوان میام   وسط فنجان میام

 

میدانی جایم کجاست     جایم آخر آخر هاست

 

من آخر پنج هستم       آخر نارنج هستم

 


 

 

شعر نشانه چـ، چ

 

ما دونفر برادر  غیر آخر و آخر

 

سری خمیده داریم      در زیر سه نقطه داریم

 

در چوپان و در مورچه   اول و وسط هستیم

 

آخر قارچ و پچ پچ      همیشه پیدا هستیم

 


 

شعر نشانه حـ ، ح

ما دونفر برادر  غیر آخر و آخر

با هـ همصدا هستیم          از آنها جدا هستیم

هیچ نقطه ای نیست با ما     نه در پایین و نه بالا

در حامد و محمد  اول و وسط هستیم

 

در صلح و تفریح، ما         آخر آخر هستیم

 


شعر نشانه خـ ، خ

خـ غیر آخر هستم      در آخر ننشستم

اول خانه هستم         وسط شاخه هستم

خ هستم و خ هستم      همیشه آخر هستم

در ملخ و میخ هستم         من آخر سیخ هستم

 

 


 

 

شعر نشانه د

د کمر شکسته     پیش همه نشسته

کمری دولا داره   اخلاقی زیبا داره

نشسته شاد و خندان     در باد و داد و نادان

 


 

 

شعر نشانه ذ

ذ هستم و ذ هستم همسایه د هستم

من ذالم و من ذالم     کمری دولا دارم

شکلی دارم مثل دال     رو پیشانی دارم خال

این خال همان نقطه است روی سرم خفته است

آمده ام در لذت  در لذیذ و در ذرت


 

 

شعر نشانه ر

 

کودک خوب و نازم      من سرسره می سازم

 

شکل سرسره دارم        در سر نقطه ندارم

 

در اول رود هستم       وسط ابرو هستم

 

در آخر بار هستم       آخر سوسمار هستم

 

 


 

 

شعر نشانه ز

شکل سرسره دارم      در سر یه نقطه دارم

هستم با «ر» برابر          ولی یک نقطه بر سر

در اول زن هستم        وسط سوزن هستم

در آخر باز میام      آخر ساناز میام

 


 

 

 

شعر نشانه ژ

شکل سرسره دارم        در سر سه نقطه دارم

اول ژاله میام   وسط مژده میام

آخر گاراژ هستم        آخر پاساژ هستم


 

 

شعر نشانه سـ ،س

 

ما هستیم دو برادر     غیر آخر و آخر

 

ما، شکل شانه داریم         سه تا دندانه داریم

 

در داس و سبد هستیم    وسط اسد هستیم

 


 

 

شعر نشانه شـ ، ش

 

ما دو نفر برادر غیر آخر و آخر

 

سه تا دندانه داریم         رویش سه نقطه داریم

 

در اول شب هستیم       وسط دیشب هستیم

 

در آخر آش میام        آخر داداش میام

 


 

 

شعر نشانه صـ ، ص

 

ما دوتا ص هستیم      اول و آخر هستیم

 

با سین هم صدا هستیم   از آنها جدا هستیم

 

اول صورت میایم        وسط قصه میایم

 

ما اول صبر میایم      آخر خالص میایم

 


 

 

شعر نشانه ضـ ، ض

 

ضـ هستم و ضـ هستم     در آخر ننشستم

 

در ضامن و ریاضی       اول وسط هستم

 

ض هستم و ض هستم همیشه آخر هستم

 

در مریض و در عوض      بگو کجا نشستم؟

 


شعر نشانه ط

بچه ها من طا هستم         با ت هم صدا هستم

در سر نقطه ندارم      یک شکل بیشتر ندارم

در طاهر و در فاطمه        اول و وسط هستم

آخر وسط منم     آخر فقط منم


 

شعر نشانه ظ

 

ظا هستم و ظا هستم         با همه آشنا هستم

 

با «ز» همصدا هستم          از شکلش جدا هستم

 

یک شکل دارم بچه ها    یک نقطه دارم بالا

 

اول ظالم میام   وسط ناظم میام

 

آمدم در محافظ   آخر خداحافظ

 



 

شعر نشانه عـ ، ـع، ـعـ ، ع

عین غیر آخر هستم اول و وسط هستم

مرا ببین در عادل در شاعر و در عاقل

من عین وسط هستم       باز کرده ام دو دستم

در شعر و بعد میام     با عید و عبد میام

عین آخر چسبانم من دوستی مهربانم

مرا ببین در بع بع     در موقع و مربع

آمده ام، در شجاع نشسته ام در دفاع



شعر نشانه غـ ، ـغـ ، ـغ، غ

ما چهار تا برادر وسط و غیر آخر

هم تنهاییم، هم چسبان  مهربان و خندان

با «ق» همصدا هستیم    از شکلش، جدا هستیم

اول غنچه هستیم  وسط جغد هستیم

میام من آخر تیغ میشینم آخر باغ

 


 

 

شعر نشانه فـ ، ف

فـ غیر آخر هستم       در آخر ننشستم

اول فنر میام          وسط دفتر میام

ف هستم و ف هستم تنهای تنها هستم

من آخر کیف هستم       آخر ردیف هستم


 

 

شعر نشانه قـ ، ق

 

ما دو تا شکل قافیم        هر دوتا هم صداییم

 

در ساق و ساقه هستیم   دو جای قایق هستیم

 

اول و آخر میام        وسط باقر میام

 


 

 

شعر نشانه کـ ، ک

 

کـ هستم و کـ هستم     کـ غیر آخر هستم

 

اول کمرو هستم         وسط نیکو هستم

 

ک هستم و ک هستم همیشه آخر هستم

 

در اردک و در نمک      آخر لک لک هستم

 


 

 

نشانه گـ ، گ

 

گـ هستم و گـ هستم     گـ غیر آخر هستم

 

در اول گوش هستم       وسط خرگوش هستم

 

گ هستم و گ هستم همیشه آخر هستم

 

آخر برگ من هستم کنار سنگ من هستم

 


 

 

نشانه لـ ، ل

 

لـ هستم و لـ هستم         لـ غیر آخر هستم

 

اول لیوان هستم        وسط گلدان هستم

 

دو جای لو لو هستم         وسط بالا هستم

 

ل هستم و ل هستم      همیشه آخر هستم

 

در آخر گل هستم        آخر بلبل هستم

 


 

 

شعر نشانه مـ ، م

 

ما هستیم، دو تا خواهر غیر آخر و آخر

 

رو خط دنباله داریم        رویش نقطه نداریم

 

اخلاق نازی داریم      دم درازی داریم

 

در اول مار هستیم وسط آمار هستیم

 

آمدیم آخر دم    نشستیم آخر نم

 


 

 

شعر نشانه نـ ، ن

 

ما دو نفر برادر غیر آخر و آخر

 

دو شکل خوشگل داریم    یک نقطه در دل داریم

 

اول نبات هستیم        وسط انبار هستیم

 

دو جای آنان هستیم     آخر داستان هستیم

 


 

 

شعر نشانه و

 

کوچولویم کوچولو       با (و) دوم دوقولو

 

من که یک شکلی هستم    در همه جا نشستم

 

اول ویران هستم        وسط ناودان هستم

 

آمده ام در باور      در سرور نشستم آخر

 


 

 

 

شعر نشانه ه، هـ، ـه، ـهـ

ما، چهار تابرادر وسط و غیر آخر

هم تنهاییم، هم چسبان  مهربانیم و خندان

اول هوا هستیم   وسط بهار هستیم

در سیاه و در گیاه     در بِه و در نُه هستیم

 

 


 

 

شعر نشانه ایـ ، یـ ، ی ، ای

 

ایـ  اول هست همیشه    جایش عوض نمیشه

 

در این و ایمان میاد       اول ایران میاد

 

یـ وسط مهربونه  در وسط ها می مونه

 

آمده وسط دیر          نشسته وسط سیر

 

ی آخر خوب میدونه که در آخر می مونه

 

نشسته است در ساری     در آبی و آزادی

 


 

شعر نشانه اِ ، _ِ ، ه ، ـه

 

اِ اول است همیشه      جایش عوض نمیشه

 

آمده است در انسان          نشسته است در اِمکان

 

دوم خوب می دونه     زیر شکل ها می مونه

 

آمده است در پدر       در نادر و در پسر

 

ـه چسبان هست در آخر   دوست است با غیر آخر

 

آمده است در نامه      در آخر برنامه

 

ه آخر دایم تنهاست          دایم با یک شکلی هاست

 

آمده است در کوزه      نشسته است در موزه


شعر نشانه خوا

با هم هستیم سه صدا    اما داریم دو صدا

نوشته میشوم من        خوانده نمی شوم من

در خواهر و در خواب هستم        در رختخواب نشستم

در هر جایی که هستم    من بی صدا نشستم

شعر نشانه __ّ_

داستان تشدید این است  چه داستانی شیرین است

اگر دیدی شکلی را      نشسته است در دو جا

در دو تا بخش جدا      با هم داشتند یک صدا

یکی کناره گیرد  جایش تشدید نشیند

شکلی دندانه دار است   رو دیگری سوار است

دیده شود در تکّه       در مکّه و در سکّه


 

شعر نشانه اَ ،

در اولم همیشه   جایمعوض نمیشه

قد دراز دارم    کلاه را کج میذارم

آمده ام در اَنبار اول اَبر و اَنار

دوم روی شکل هاست    جایش همیشه بالاست

سواری می خورد او     _َ دوم کوچولو

آمده در بَرادَر   نشسته در بَرابَر


شعر نشانه او ، و

او اول هر جا آمد تنها و تنها آمد

ای بچه های دانا کشیده است این صدا

«و» دوم خوب می داند   در اول نمی ماند

اول نبوده جایش  کشیده است صدایش

آخر اَبرو میاد   او وسط دود میاد


شعر نشانه اُ ،

اُ اولم اُ اول    همیشه هستم اول

در اُمید در اُردک همیشه هستم اول

هستم و _ُ هستم          -ُ غیر اول هستم

سوارم روی شکل ها      گردش کنم با آن ها

نشسته ام روی بُز دیده شوم روی رُز

 


 

 

 نشانه و -ُ استثنا

صدای (و) بالا است      صدایش آشنا است

اگر صدایش بالاست       جایش پایین پایین هاست

بین در خود و روشن     جایش به خوبی پیداست

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 48
:: ارسال شده در: فارسی , املا تصویری فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [سه شنبه 14 فروردين 1397 ] [ 12:59]
تاریخ

تکلیف نشانه غ : کاربرگ  و تکلیف نشانه غ  آماده ی دانلود می باشد.برای دریافت این کاربرگ بر روی دانلود کلیک کنید.

 

 

تکلیف نشانه غ

 

 


 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 167
:: ارسال شده در: فارسی , تکالیف نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [دوشنبه 16 بهمن 1396 ] [ 1:22]
تاریخ

تکلیف نشانه م : کاربرگ  و تکلیف نشانه م  آماده ی دانلود می باشد.برای دریافت این کاربرگ بر روی دانلود کلیک کنید.

 

 

 http://rozup.ir/view/2762157/neshane%20mmm.jpg

 

تکلیف نشانه م

 

 



 

 


 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 160
:: ارسال شده در: فارسی , تکالیف نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [جمعه 13 بهمن 1396 ] [ 14:16]
تاریخ

 

تکلیف نشانه تشدید:

 

در این مطلب کاربرگ و تکلیف نشانه تشدید به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده شده است

 

 دانش آموزان می توانند کلمات وجملات بسیاری را با نشانه تشدید بخوانند وبنویسند.

 

 

پیک نشانه تشدید

 

 

آزمون نشانه تشدید

 

کاربرگ نشانه تشدید

 


http://rozup.ir/view/2760344/%D8%AA%D8%B4%D8%AF%DB%8C%D8%AF.jpg

 

 

 

 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 167
:: ارسال شده در: فارسی , تکالیف نشانه های فارسی اول , تکالیف هفتگی ریاضی اول , کاربرگ ریاضی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [سه شنبه 10 بهمن 1396 ] [ 13:9]
تاریخ

آموزش نشانه خوا

http://rozup.ir/view/2948457/2342345455.jpg

یکی بود یکی نبود غیر از خدای مهربان هیچ کس نبود.

یه روز بارانی و سرد حرف (خ)و حرف (اتصمیم می گیرند که به خانه ی خواهرشان که در روستایی دیگر بود،بروند در مسیر که از کوچه باغ ها می گذشتند ،پشت یه تخته سنگ صدای ناله ای را شنیدند.

برگشتند و پشت تخته سنگ را نگاه کردند. حرف (و) را دیدند در حالی که از شدت سرما و باران رمقی در بدن نداشت. به او گفتند (واین جا چکار می کنی گفت من زمانی که هوا مناسب بود بدون چتر و لباس گرم برای گردش از شهرک الفبا بیرون آمدم و این جا دچار باران و سرما شدم و حالا از شما می خوام که به من کمک کنید تا نجات پیدا کنم و اگر شما به من کمک نکنید از سرما و باران همین جا تلف می شم.

حرف (خو (ا) گفتند که ما داریم میریم خانه ی خواهرمان و نمی تونیم تو رو با خودمون ببریم چرا که خانه ی خواهرمان کوچک است و حتما برای مهمان ناخوانده ای چون تو تهیه ی غذا ندیده است.

حرف (و از اونا خواهش کرد تا او را با خود ببرندو گفت اگر او نو نبرند اون جا تلف می شه.

حرف (خو (افکری کردند و گفتند ما تو رو با خودمون می بریم ولی به یه شرطی که ما تو رو وسط خودمون قرار می دیم و اصلا نباید صدات دربیاد و اگر صدات دروآمد ما دیگه تو رو نمی بریم  و ازش خواهش کردند که جاهایی که اونا میگن اصلا صداش در نیاد مثل کجاها

ازش خواهش کردند   .

 

http://rozup.ir/view/2948458/23423424234.jpg

 

http://rozup.ir/view/2948456/2342342342.jpg

پیش خواهر صدات در نیاد.

موقع خواب تو تخت خواب صدات در نیاد.

موقع کتاب خواندن صدات در نیاد.

و با مثال هایی از این دست و به زبان بچه ها این درس را تدریس کرده و کلمات جدید درس را می نویسیم.

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 1
:: ارسال شده در: فارسی , نحوه تدریس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [یکشنبه 26 شهريور 1396 ] [ 10:41]
تاریخ
آخرین مطالب ارسالی
تدریس خصوصی اول دبستان تاریخ : چهارشنبه 26 دی 1397
پیک تابستانه اول دبستان تاریخ : یکشنبه 13 مرداد 1398
تکلیف نشانه های فارسی تاریخ : یکشنبه 28 بهمن 1397
داستان های شهرک الفبا تاریخ : شنبه 27 بهمن 1397
نحوه تدریس نشانه های اول دبستان تاریخ : شنبه 27 بهمن 1397
آموزش نشانه ص تاریخ : دوشنبه 22 بهمن 1397
آموزش نشانه غ تاریخ : دوشنبه 22 بهمن 1397
تکلیف هفتگی اول دبستان تاریخ : سه شنبه 02 بهمن 1397
کانال تلگرام اول دبستان تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
آموزش نشانه گ تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
کاربرگ فارسی اول دبستان تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
اختلالات یادگیری در املا تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
پیک نشانه و تاریخ : چهارشنبه 19 دی 1397
پیک نشانه ت تاریخ : چهارشنبه 19 دی 1397
تکلیف نشانه ی تاریخ : دوشنبه 10 دی 1397
تکلیف نشانه ی خوا تاریخ : دوشنبه 10 دی 1397
آموزش نشانه خ تاریخ : دوشنبه 03 دی 1397
آموزش نشانه ف تاریخ : چهارشنبه 07 آذر 1397
تکلیف نشانه د تاریخ : دوشنبه 16 مهر 1397
پیک نشانه د تاریخ : سه شنبه 16 مرداد 1397
آموزش نشانه ز تاریخ : شنبه 23 تیر 1397
دیکته نشانه غ کلاس اول دبستان تاریخ : شنبه 23 تیر 1397
آموزش نشانه ر تاریخ : جمعه 22 تیر 1397
کتاب راهنمای سوادآموزی تاریخ : سه شنبه 19 تیر 1397
آموزش نشانه ی ﺳ ، س تاریخ : دوشنبه 18 تیر 1397
آموزش نشانه ت تاریخ : پنجشنبه 14 تیر 1397
آموزش نشانه ط تاریخ : چهارشنبه 13 تیر 1397
سایت اول دبستان تاریخ : سه شنبه 12 تیر 1397
آموزش نشانه ض تاریخ : دوشنبه 11 تیر 1397
آموزش نشانه ذ تاریخ : جمعه 08 تیر 1397
صفحات سایت
Search Engine Submission - AddMe
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 163
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 373
باردید دیروز باردید دیروز : 210
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 9
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 9
بازدید هفته بازدید هفته : 799
بازدید ماه بازدید ماه : 4,473
بازدید سال بازدید سال : 50,839
بازدید کلی بازدید کلی : 155,915

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 35.175.191.150
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir

نایت اسکین